/ در اسکریپت, اشتراک رایگان, پرسش و پاسخ, پشتیبانی مشتری / توسط
آخرین زمان ویرایش:

اسکریپت پشتیبانی مشتری با تیکت

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید)


با سلام و خسته نباشید خدمت  کاربران سایت داده باران

Support Ticket System نام یک اسکریپت تجاری بر پایه PHP جهت پشتیبانی مشتری از طریق ارسال و دریافت تیکت میباشد این اسکریپت برای افراد شخصی که به صورت آزاد کار انجام میدهد مناسب است زیرا امکانات این اسکریپت برای این افراد تعبیه شده و با سیستم های پشتیبانی دیگر قابل مقایسه نیست ، اما با هر بروزرسانی جدید امکاناتی به آن اضافه میگردد. شما میتوانید مشتریان خود را با این اسکریپت راهنمایی و به سوالات آنها پاسخ دهید. این اسکریپت قابلیت تعریف محصول جدید ، واکنش گرایی ، قابلیت ارسال تیکت جدید ، قابلیت تغییر وضعیت تیکت (جدید، پاسخ مشتری ، پاسخ مدیریت یا کارمندان ، بستن ، در حال رسیدگی و …)  ، اطلاع رسانی از طریق ایمیل در صورت پاسخ ، ثبت نام و ورود مشتری ، ناحیه کاربری ، پنل مدیریت و تنظیمات مدیریتی ، و بسیاری دیگر را داراست.

رمز عبور پیشنمایش :

  • بخش کاربران :  نام کاربری :  demo    رمز عبور :   demo
  • بخش مدیریت :  نام کاربری :  admin    رمز عبور :   password

نوشته های مشابه

اسکریپت اشتراک گذاری موزیک PHP Sound نسخه ۱٫۲٫۰

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

اسکریپت حسابداری آنلاین Tricky money Management نسخه ۱٫۱

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

 پشتیبانی تلگرام

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =