توضیحات محصول

قالب وردپرس ساختمانی بیلدپرس فارسی

بیلد پرس بهترین قالب وردپرس ساختمانی هست که تا کنون برای سیستم مدیریت محتوای محبوب وردپرس ساخته شده. با قالب ساخت و ساز بیلدپرس شما قادر به طراحی سایت های ساختمانی شیک و زیبا خواهید بود که از جدیدترین تکنولوژی طراحی وب دنیا استفاده می کنند. همین کارایی و جذابیت بالای قالببیلدپرس هست که آنرا تبدیل کرده به اولین قالب ساختمانی وردپرس در دنیا!

بهترین قالب ساخت و ساز وردپرس

بهترین شرکت های ساختمانی و ساخت و ساز در دنیا از بیلدپرس برای طراحی سایت خودشان استفاده می کنند. می خواهید بدانید چرا؟ با ادامه این بررسی همراه باشید.

صفحه ساز قوی

قالب بیلد پرس از یک صفحه ساز قوی استفاده می کند که کاملا اختصاصی بوده و به شما اجازه می دهد تا در یک محیط کاملا گرافیکی شروع کنید به ساخت صفحات مختلف سایتتان. بدون محدودیت!

ویرایشگر زنده صفحات

شما با live editor این قالب می توانید به راحتی هر چه تمام تر و بصورت کاملا زنده شروع کنید به طراحی صفحات مختلف سایتتان

نصب با یک کلیک

فروشگاه داده باران برای شما یک بسته نصبی کامل و جامع از دموی آنلاین قالب ساخت و ساز وردپرس آماده کرده و بعد از پرداخت هزینه می توانید بلافاصله با یک کلیک و در عرض کمتر از 2 دقیقه سایت ساختمانی خود را راه اندازی کنید.

افزونه گالری Essential Grid

با افزونه Essential Grid تعبیه شده در قالب بیلدپرس ، می توانید نمونه کارها و پروژه های ساختمانی خود را به شکلی زیبا و ویژه در سایتتان نمایش دهید. برای مشاهده پیش نمایش این گالری می توانید صفحه پروژه های ما را در دموی آنلاین این قالب مشاهده بفرمایید.

ستون کناری و ابزارک های ویژه

بخش ابزارک ها توسط این قالب کاملا حرفه ای خواهد شد، به شکلی که کار با آنها برای شما مثل آب خوردن شده تا بتوانید ستون های کناری سایتتان را به دلخواه خود بچینید.

 

کاملا واکنش گرا

قالب بیلدپرس با تمامی دستگاه های موجود اعم از موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و هر دستگاه دیگری سازگاری کامل دارد. میتوانید نتایج تست رسپانسیو قالب رو از نظر گوگل توی تصویر زیر مشاهده بفرمایید:

mobile_friendly

تجربه کاربری بالا و کاربر پذیری بیشتر

همچنین تجربه کاربری هم که یکی از رکن های مهم طراحی وب در این روزهاست در قالب وردپرس بیلدپرس بصورت کامل رعایت شده. شکل زیر نتایج user exprience قالب بیلدپرس را نمایش می دهد:

user_experience

 کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *