/ در اشتراک رایگان, پلاگین ادوبی میوز, سایر افزونه ها, قالب و افزونه / توسط
آخرین زمان ویرایش:

دانلود ۱۰ ابزارک نرم افزار ادوبی میوز Adobe Muse

.zip”]

با سلام و خسته نباشید خدمت داده بارانی های عزیز !

Adobe Muse CC نرم افزاری است که به شما این امکان را می‌دهد تا در کمترین زمان صفحات اینترنتی را بدون هیچ گونه کد نویسی برای نمایش در کامپیوتر و موبایل با آخرین استاندارهای وب و HTML تولید کنید. طراحی سایت با این نرم افزار نیازی به تخصص نداشته و به آسانی هر فردی می‌تواند صفحات وب بسازد. در این نسخه جدید، می‌توان صفحات اینترنتی را بدون وارد شدن به برنامه اصلی و از طریق مرورگر ویرایش کرد. این کار باعث بالا رفتن سرعت طراحی کاربر شده است.این نرم افزار با سیستم عامل‌های ویندوز و مکینتاش سازگاری کامل دارد که باعث می‌شود کاربر به آسانی بتواند فایل‌های خود را بین این دو سیستم تبادل کند. از ویژگی‌های این نسخه می‌توان به هماهنگی با نرم افزار Adobe Dreamweaver نیز اشاره کرد که می‌توان برای بهتر شدن طراحی نهایی از آن نیز بهره برد.در این پست از سایت داده باران ما برای شما ۱۰ ابزارک حرفه ای برای این نرم افزار قدرتمند را آماده کردیم که میتوانید دانلود و استفاده کنید.

 

 

 

ابزارک HTML5 Video Player

HTML5 Video Player نام یک ابزارک حرفه ای برای ادوبی میوز برای جا سازی ( embed ) ویدئو های خود بر روی وبسایت به طور مستقیم و بدون نیاز به سایت های ویدئویی همچون یوتیوب و وایمو … است

 

 

ابزارک FullScreen Video Background

FullScreen Video Background نام یک ابزارک حرفه ای و شگفت انگیز برای ادوبی میوز است که برای پر کردن زمینه با یک ویدئو همراه با پوشش الگوهای سفارشی کاربرد دارد.

 

 

Adobe-Muse-Widget3

 

ابزارک Sellfy eCommerce

Sellfy eCommerce نام یک ابزارک ساده جهت فروش و دانلود فایل دیجیتال به صورت مستقیم است. در کمتر از یک دقیقه میتوان آنرا استفاده و با سیستم پی پال آن را با ارتباط ۲۵۶ بیت ادغام کرد.

 

 

Adobe-Muse-Widget4

 

ابزارک Disabler Widget

Disabler Widget نام یک ابزارک حرفه ای است که شما را قادر میسازد راست کلیک روی صفحات و متن ها ، تصاویر و … را غیر فعال کنید و همچنین یک پیام به کاربر نیز نمایش دهید

 

 

 

Adobe-Muse-Widget5

 

ابزارک ProBars

ProBars نام ابزارک جهت ایجاد میله پیشرفت ( نوار وضعیت ) برای وبسایت است با استفاده پنل تنظیمات به آسانی میتوانید آنرا تنظیم کنید.

 

 

Adobe-Muse-Widget6

 

ابزارک Scrollr Custom Scrollbar

Scrollr Custom Scrollbar یک ابزارک برای ادوبی میوز جهت ایجاد اسکرول بار سفارشی است که دارای گزینه هایی جهت سفارشی سازی اسکرول بار است

 

 

 

Adobe-Muse-Widget7

 

ابزارک iFrame Pro

iFrame Pro نام ابزارک شگفت انگیزی برای نمایش وبسایت یا محتوای دیگر به صورت فریم ( آی فریم ) در وبسایت شما است. این ابزارک کاملاً قابل تنظیم است

 

 

 

Adobe-Muse-Widget9

ابزارک QR Code Generator

QR Code Generator نام یک ابزارک فوق العاده که به صورت مستقیم بر روی وبسایت شما میتواند کدهای QR را تولید کند همچنین دارای گزینه های برای تغییر رنگ ، لینک ، متن و عنوان و … میباشد.

 

 

Adobe-Muse-Widget8

 

ابزارک Password Protect

Password Protected نام یک ابزارک جهت محافظت از صفحه وبسایت با استفاده از رمز عبور میباشد و تنها زمانی مطالب برای کاربران به نمایش در می آیند که وارد حساب کاربری خود شوند.

 

 

 

 

Adobe-Muse-Widget10

ابزارک SoundCloud

SoundCloud یک ابزارک حرفه ای ادوبی میوز است که شما میتوانید آهنگ های خود را در وبسایت با امکاناتی همچون پخش آنلاین ، دانلود ، لیست پخش و … قرار دهید. همچنین شما میتوانید رنگ و … را سفارشی سازی نمائید.

نوشته های مشابه

 کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

13 دیدگاه

  1. Hidden-M

    با سلام
    ممنون از زحماتتون لطفا اگر شد تعداد خیلی زیادی از ویجت ها و اگرم شد پولیش رو هم بزارین
    با تشکر

  2. amir

    خیلی سخته آدم رو مجبور کنید ایمیل ارد کنه و بره تو صفحه میلش و بعد ببینه سر کاره. قبول دارید؟
    جدیدا گاهی برا دانلود هر چیز از فیلم تا نرم افزار سر میزنم سایتهای داخلی و بیشتر وقتها هم نا امید میشم

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *