/ در آموزش ها, آموزش وردپرس, اشتراک رایگان / توسط
آخرین زمان ویرایش:

جستجوی بهتر و دقیق تر در وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید)


با سلام و خسته نباشید خدمت  کاربران سایت داده باران

با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای هر نوع سایتی ، دیر یا زود متوجه خواهید شد که سیستم جستجوی پیشفرض وردپرس چندان چنگی به دل نمی زند . این سیستم اشکالاتی از قبیل عدم نمایش صحیح نوشته های مرتبط با کلمه کلیدی ، نمایش و مرتب سازی نتایج بر اساس تاریخ ارسال  و همچنین عدم جستجو در کلیه بخش های سایت مثل برچسب ها ، رسانه ها ، دسته ها و … را دارا می باشد .

در این مطلب افزونه ای را به شما معرفی می کنیم که توسط آن یک سیستم جستجوی قدرتمند و حرفه ای به جای سیستم جستجوی پیشفرض وردپرس جایگزین خواهد شد.

افزونه Better Search

Better Search نام یک افزونه قدرتمند برای بهبود عملکرد جستجو در وردپرس می باشد ، این افزونه کاربردی با اضافه کردن قابلیت هایی مانند نمایش مطالب بر اساس ارتباط با کلمه کلیدی جستجو شده ، بهترین نتیجه ممکن را به بازدیدکنندگان سایت نمایش می دهد .

افزونه Better Search با جستجو در پست های سفارشی و سایر بخش های سایت ، به کاربران اجازه می دهد که جستجویی عمیق در میان بخش های مختلف سایت شما داشته باشند . این افزونه با داشتن قابلیت شخصی سازی صفحه و نتایج جستجو باعث هماهنگی هر چه بیشتر خود با قالب فعلی سایت شما می شود . همچنین Better Search کلمات کلیدی جستجو شده در سایت را ذخیره کرده و آن ها را به شما نمایش می دهد تا به شما کمک کند که هر چه بهتر متوجه نیاز کاربران خود شوید ، به علاوه شما قادر هستید کلمات جستجو شده محبوب را با کمک ابزارک افزونه در سایت به صورت عمومی نمایش دهید .

 

 

 

برخی از قابلیت های افزونه Better Search

 

 

  • کاملا خودکار

کافی است افزونه را فعال کرده و تنظیمات آن را مطابق نیاز خود شخصی سازی کنید ، افزونه به صورزت خودکار جایگزین جستجوی پیشفرض وردپرس خواهد شد.

 

 

  • قابلیت Seamless

توسط این قابلیت و فعال سازی آن ، به صورت خودکار نتایج جستجو بر اساس ظاهر فعلی سایت شما نمایش داده خواهند شد

 

 

  • ارتباط (Relevance)

نتایج جستجو به صورت خودکار بر اساس میزان ارتباط با کلمه کلیدی جستجو شده نمایش داده خواهند شد . شما قادر هستید این قابلیت را در تنظیمات افزونه غیر فعال کنید ، که در این صورت نتایج بر اساس تاری ارسال نمایش داده می شوند .

 

 

 

  • جستجوهای محبوب

با استفاده از قابلیت جستجوهای محبوب ، کلمات کلیدی که کاربران بیشتر از همه در سایت شما جستجو کرده اند ذخیره شده و شما قادر هستید آن ها را به کمک ابزارک به بازدیدکنندگان خود نمایش دهید .

 

 

 

  • هماهنگی کامل با افزونه های کش

Better Search به خوبی با افزونه های محبوب کش وردپرس مانند WP-Super-Cache و W3 Total Cache هماهنگ بوده و مشکلی با آن ها ندارد.

 

 

 

 

اگر با هر نوع مشکلی در این زمینه مواجه شدید می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه این مطلب پاسخ تان را دریافت کنید

نوشته های مشابه

جلوگیری از دسترسی کاربران به پیشخوان وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

اسکریپت آپلود سنتر و اشتراک گذاری فایل BeDrive نسخه ۱٫۶

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)


لينك كوتاه اين مطلب : https://dadebaran.ir/?p=7224 منبع : داده باران

کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *