/ در اسکریپت, اشتراک رایگان, خبرخوان / توسط
آخرین زمان ویرایش:

اسکریپت بلاگ ریدر Blog Reader – روبات وبلاگ ها

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید)


با سلام و خسته نباشید خدمت  کاربران سایت داده باران

توجه داشته باشید تفاوت رتبه ها فقط در مدت زمان ساخت سایت ها هست یعنی قدیمی بودن سایت و ایندکس مطالب بیشتر باعث بیشتر شدن بازدید و پایین آمدن رتبه الکسا میباشد،شما نیز میتوانید از امروز شروع به ساخت سایت متفاوت با این اسکریپت کرده و با بازدید فراوانی که به سوی شما سرازیر میشود از درامد اینترنتی خود لذت ببرید.

این اسکریپت بعد از نصب هیچ گونه نیازی به شما نخواهد داشت و خود به صورت اتوماتیک مطالب سایت را آپدیت کرده و روز به روز بازدید شما بیشتر میشود و نیاز به هزینه های گزاف برای نویسنده نخواهید داشت.
این اسکریپت کاملا بر طبق اصول و پیروی از قوانین گوگل طراحی و ساخته شده است بنابراین مطالب شما به سرعت ایندکس شده و یا به هیچ وجه گوگل شما را اسپم نشناخته و سایت شما پنالتی نخواهد شد.

با این اسکریپت شما میتونید تعداد خیلی بالایی ادرس وبلاگ رو دنبال کنید و با بروز شدن اون وبلاگ سایت شما هم بروز میشه و مزیتش اینجاست که هر وبلاگ رو به یه ساب دامین تبدیل میکنه مثلا YOUBLOG.BLOGFA رو بخوایید مطلبشو بذارید میشه YOUBLOG.YOUSITE.IR خب شاید بپرسید چرا اینطوریه خب با این کار سایت مثل یک سایت بلاگدهی عمل میکنه مثل بلاگفا یا رزبلاگ و …. همین کار باعث میشه گوگل شمارو اسپم شناسایی نکنه و شمارو مورد توجه قرار میده و پست هارو زودتر ایندکس میکنه و حتی از اون وبلاگی که مطلب رو زده شما بالاتر میزنید البته با یکی دو روز بعد از نصب این اسکریپت نباید انتظار بازدید روزانه هزار نفرو داشته باشید وقتی که یک ماه گذشت و بیش از چندید هزار مطلب به صورت اتوماتیک ارسال شد اون وقته که بازدیدتون از مرز چند هزار بالاتر میزنه

با نصب این اسکریپت گوگل شما را مثل سرویس های وبلاگ دهی همچون بلاگفا و رزبلاگ در نظر میگیره که دراین صورت سایت شما محبوبیت بالایی کسب میکند,این اسکریپت تست شده و بازدهی بالایی دارد.

پنل مدیریت این اسکریپت داری قسمت های مختلف به شرح زیر است :

  • قسمت تنظیمات عمومی
  • قسمت ویرایش وبلاگها
  • قسمت اضاقه کردن فیلتر برای حذف نمایش وبلاگها
  • قسمت تغییر پسورد
  • آمار بازدید تعداد مطالب و تعداد وبلاگها
  • قسمت ویرایش و محل تبلیغات

نوشته های مشابه

اسکریپت چت روم بوم چت Boomchat

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

اسکریپت رای گیری iVote فارسی

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)


حجم فايل : 312 کیلوبایتلينك كوتاه اين مطلب : https://dadebaran.ir/?p=4769 منبع : داده باران

کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *