/ در اشتراک رایگان, افزونه وردپرس, قالب و افزونه, وردپرس / توسط
آخرین زمان ویرایش:

چهار افزونه برتر وردپرس برای افزودن پاپ آپ به سایت

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید)

داشتن لیست ایمیل از کاربران سایت یکی از ضروری ترین بخش ها برای هر وب سایت می باشد . مدیران سایت ها با استفاده از این لیست ایمیل ها و شناسایی کاربران خاص خود ، می توانند بازدید سایت خود را افزایش داده و فروش محصولاتشان را بیشتر کنند . وقتی که یک کاربر در لیست ایمیل شما عضو می شود در واقع می پذرید که مطالب سایت شما جذاب بوده و علاقه دارد که باز هم مطالب سایت شما را بخواند . چه چیزی از این بهتر …

اما تشویق کاربران به عضویت در لیست ایمیل یکی از سخت ترین مراحل بازاریابی است ، شما باید آنقدر مطالب جذاب و یا محصولات کاربردی داشته باشید که کاربر تمایل پیدا کند در لیست ایمیل شما عضو شود . هر چند روش های متنوعی برای تشویق کاربران به عضویت وجود دارد اما استفاده از پاپ آپ یکی از بهترین روش هاست . لازم به ذکر است که منظور ما از پاپ آپ تبلیغات و متد های زشت سایت ها و وبلاگ های ایرانی نیست ، این وب سایت ها بدون اینکه کاربر تمایلی به نمایش آگهی داشته باشد با یک کلیک ، هزاران صفحه را برای او باز می کند و …

منظور ما از پاپ آپ نمایش یک پنجره کوچک روی خود سایت است که کاربر را دعوت می کند که ایمیل خود را وارد کرده و عضو وب سایت شما شود . به هر حال اگر شما تا به حال قصد داشته اید که یکی از این پاپ آپ های زیبا را در سایت خود داشته باشید و هر بار از ترس کد نویسی و دستکاری و … از این نیت خود منصرف شده اید ، این مطلب ویژه شماست . در این مطلب به معرفی چهار افزونه برتر وردپرس می پردازیم که توسط آن ها شما قادر هستید به راحتی چند کلیک ، یک پاپ آپ زیبا را به وب سایت خود اضافه کنید ، همراه ما باشید .

WordPress Popup

این افزونه قدرتمند که محصول شرکت WPMUDEV می باشد یکی از افزونه های محبوب و کاربردی در این زمینه می باشد ، برخی از امکانات این افزونه عبارت اند از نمایش پاپ آپ ها در همه سایت و یا در یک آدرس خاص ، ساخت آسان پاپ آپ ها به راحتی ایجاد یک مطلب جدید در وردپرس ، تنظیمات حرفه ای برای مشخص کردن اینکه چه کسی این پاپ آپ را ببیند ، افزودن دلخواه گزینه عدم نمایش مجدد پاپ آپ ، سازگاری با همه قالب های وردپرس ، پتانسیل بالا برای شخصی سازی و …

Arty Popup

اگر شما تشنه خلاقیت و نوآوری هستید این افزونه خوراک شماست ! همانطور که از نام افزونه پیداست توسط این افزونه قادر هستید که پاپ آپ های زیبا و خلاقانه ایجاد کنید . می توانید به راحتی تصویر زیمنه برای پاپ خود انتخاب کنید … اگر کمی به CSS هم آشنایی داشته باشید می توانید زیبا ترین و مرتبط ترین استایل را برای پاپ آپ خود ایجاد کنید . Arty Popup با اکثر مرورگر های مدرن سازگار می باشد .

 

Optin Revolution


یکی از مشکلاتی که برای پاپ آپ ها پیش می آیند این است که ممکن است توسط برخی از نرم افزارها بلوکه شوند و جلوی نمایش آن ها گرفته شود ، اما نه تا وقتی که شما از Optin Revolution استفاده می کنید .توسط Optin Revolution خواهید توانست که پاپ آپ های مهار نشدنی ! ایجاد کرده و آن ها را به هر کسی که تمای دارید نمایش دهید . این افزونه با داشتن بی نهایت ! تنظیمات سفارشی می تواند کلیه نیاز های شما را برآورده کند ، تغییر رنگ متن ها ، زمینه ، تصویر زمینه ، تغییر سایز نوشته ها و بسیاری دیگر تنها بخشی از توانایی های این افزونه می باشد .

ITRO Popup Plugin


ITRO Popup یک افزونه منعطف با تنظیمات بسیار می باشد ، توسط این افزونه می توانید یک پاپ آپ دقیقا در مرکز صفحه ایجاد کنید ، برگه هایی را که می خواهید پاپ آپ در آن نمایش داده شود را مشخص کنید و یا تعیین کنید که پاپ آپ در کدام صفحات نمایش داده نشود . قابلیت کوچک و جالب این افزونه توانایی بستن پاپ آپ توسط کلید Esc کیبورد می باشد .

توسط این افزونه های کاربردی ، هر کاربر از مبتدی گرفته تا حرفه ای قادر خواهد بود به راحتی پاپ آپ های دلخواه را به سایت خود اضافه کرده و ضریب عضویت کاربران در لیست ایمیل شما را افزایش دهد ، در ضمن توسط افزونه های معرفی شده قادر هستید محتواهای دیگر خود (غیر از فرم عضویت و …) را هم به کاربران نمایش دهید .

نوشته های مشابه

پیدا کردن سریع و آسان شناسه ها در وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

غیر فعال کردن ویرایشگر پوسته و افزونه در وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

 کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *