/ در آموزش ها, آموزش وردپرس, اشتراک رایگان / توسط
آخرین زمان ویرایش:

پیدا کردن سریع اطلاعات هاست در سایت وردپرسی

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید)

گاهی اوقات پس از ارسال یک پرسش درباره وردپرس در تالارهای گفتگو و … افراد داوطلب کمک اطلاعاتی درباره وب سایت و مشخصات PHP آن از شما طلب می کنند . اطلاعاتی مثل ورژن php ، محدودیت حجم برای آپلود ، اطلاعات پیوندهای یکتا و بسیاری دیگر . داشتن این اطلاعات سبب می شود که افراد حرفه ای خیلی سریع تر مشکل شما را حل کنند . در این مطلب با دو روش ساده برای دستیابی به اطلاعات ذکر شده در خدمت شما هستیم .

اولین کاری که باید انجام بدهید نصب و فعال سازی افزونه System Snapshot Report می باشد . این افزونه ساده بدون نیاز به هیچ نوع تنظیماتی کار می کند و پس از فعال سازی با مراجعه به تنظیمات > Snapshot قابل دسترس است .

در صفحه تنظیمات می توانید اطلاعات سیستم را مشاهده کرده و با کلیک روی Save Snapshot File اطلاعات را روی یک فایل متنی ذخیره کنید . همچنین با زدن دکمه Highlight Data قادر خواهید بود اطلاعات مورد نیازتان را کپی نموده و در جای دلخواه ارائه نمایید .

مشاهده اطلاعات تابع phpinfo در وردپرس

در برخی موارد اطلاعات بیشتری از PHP مورد نیاز است ، اطلاعاتی مثل توابع فعال در PHP و … ،برای دستیابی به اطلاعات کامل کافی است از افزونه WordPress phpinfo استفاده نمایید . پس از فعال سازی کلیه اطلاعات PHP در آدرس تنظیمات > phpinfo نمایش داده می شود .

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که پس از درخواست اطلاعات PHP دچار سردرگمی می شوید ، استفاده از این دو افزونه ساده به شما کمک فراوانی می کند .

نوشته های مشابه

معرفی و دانلود ۳۵ افزونه برتر وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

نمایش پیغام دلخواه در صفحات مدیریت وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

 کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *