/ در اشتراک رایگان, افزونه وردپرس, قالب و افزونه, وردپرس / توسط
آخرین زمان ویرایش:

افزونه ساخت اپلیکیشن وردپرسی

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید)


با سلام و خسته نباشید خدمت  کاربران سایت داده باران

قراره افزونه ای رو بهتون معرفی کنم که با اون بتونین یک اپلیکیشن یا نرم افزار iOS و یا Android برای سایت خودتون درست کنید. خب راه های زیادی برای این مورد وجود داره که احتیاجی نیست شما یک اپلیکیشن رو از ابتدا بسازید و هزینه های زیادی رو متحمل بشید. میتونید به راحتی در نرم افزار خودتون ایجاد نوتیفیکیشن کنید و برای هر خبر جدید و نوشته یا هر فعالیت هایی که میخواهید به نمایش دربیاد داشته باشید.

پس بیشتر از این منتظرتون نمیذارم ! نام این افزونه AppPress هستش که ترکیب عظیمی رو به سهولیت فراهم میکنه .همراه با پسوندهای سفارشی و توسعه ی اون، میتوان پلتفرم قوی ایجاد کرد.

AppPress چیست ؟
این افزونه به شما این امکان رو میده تا یک اپلیکیشن ساده برای پلتفرم های iOS و اندروید رو برای سایت وردپرسی ایجاد کنید. میتونید به صورت فشرده و ادغامی نوتیفیکیشن هایی رو داشته باشید.ایجاد یک تجارت با استفاده از این نرم افزار و ارتباطش با ووکامرس امکان پذیره ،استفاده از شبکه های اجتماعی و در کل تمامی تنظیماتی که به وسیله ی پلتفرم phonegap پشتیبانی میشه ممکن هستش.

پس از نصب افزونه شما در مرورگر خود در کامپیوتر هیچ تغییر و اشکالی رو مشاهده نخواهید کرد و فقط و فقط این تغییرات رو در اپلیکیشن سایت خود میتونید ببینید. لازم به ذکر هستش که این افزونه به صورت آفلاین کار نمیکنه و کاربران باید برای استفاده از اون به اینترنت متصل باشند.

نصب افزونه

اول، از پیشخوان وردپرسی و از بخش نصب افزونه ها، افزونه ی مورد نظر رو بارگذاری کنید.

این افزونه با سایت وردپرسی شما ادغام میشه و خصوصیات نرم افزاری به اون میده.
اگه میخواید نرم افزارتون کاملا تمییز و مرتب دربیاد تیم نرم افزاری AppPress به شما پیشنهاد میکنه که در صورت تمایل از تم های مد نظر اونها استفاده کنید. ( AppPresser.com)

ساخت صفحه ی اصلی نرم افزار

پیشنهاد میشه که برای نرم افزار خود، صفحه ی اصلی متمایزی رو ایجاد کنید. این صفحه فقط در زمانی که افراد از اپلیکیشن شما استفاده کنند رویت میشه و هیچ تاثیر منفی روی سایت شما نمیذاره. از پیشخوان وردپرس صفحه ی اصلی رو ایجاد کنید :

سپس به بخش تنظیمات رفته و همانند تصویری که میبینید یک سری تنظیمات برای اپلیکیشن شما وجود دارد که میتونید اونها رو شخصی سازی کنید :

امیدوارم این مطلب برای شما مفید واقع بشه و بتونید از اون استفاده کنید. البته لازمه بگم که این افزونه به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته اما نسخه ی پرمیوم هم داره که مسلما امکانات بسیار زیادی در آن نسخه برای شما در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دانلود قالب وردپرس بنر دیزاین

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

دانلود قالب وردپرس بلاگ جام

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)


حجم فايل : 476 کیلوبایتلينك كوتاه اين مطلب : https://dadebaran.ir/?p=3740 منبع : داده باران

کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *