/ در اختصاصی سایت, اشتراک رایگان, عمومی سایت / توسط
آخرین زمان ویرایش:

مخاطب خاص آلبوم جدید علی عبدالمالکی

دانلود آلبوم در ادامه مطلب


آلبوم «مخاطب خاص» با صدای «علی عبدالمالکی» منتشر شد

سرانجام نخستین آلبوم رسمی «علی عبدالمالکی» وارد بازار موسیقی کشور شد.

آلبوم «مخاطب خاص» با صدای «علی عبدالمالکی» از صبح امروز به تهیه‌کنندگی «سام آهنگری» در بازار موسیقی کشور منتشر شد تا این خواننده پس از سالها فعالیت در مارکت موسیقی داخلی، سرانجام شاهد انتشار نخستین آلبوم رسمی‌اش در بازار باشد.

در حالی که این خواننده مدت‌هاست در کشور به اجرای برنامه می‌پردازد و کنسرت‌های او در تهران و شهرستان مخاطبان زیادی را به خود دیده است، به دلایل نامعلوم تا به امروز آلبوم رسمی‌ای را در بازار موسیقی کشور منتشر نکرده بود تا طرفداران این خواننده در فضای مجازی به شدت درباره این ماجرا واکنش نشان دهند و از این خواننده بخواهند که حتما در سال جدید اثر جدیدش را به بازار موسیقی کشور بفرستد.

عبدالمالکی سرانجام پس از حدود دو سال صرف وقت و انرژی روی آلبوم جدیدش، این اثر را روانه بازار کرده است.

نخستین آلبوم رسمی عبدالمالکی شامل ۱۵ قطعه به نام‌های: ‌ «هوا دو نفرس، وایسا، دلم مونده رو دستم، عشق من، مخاطب خاص، عکس لب دریا، یهویی، سخته، تیکه کلام، بی‌جهت نیست، هوا بارونیه، تو حق نداری، ‌گریه نکن،همسایه، نشد» است که تمامی بخش‌های ضبط صدای خواننده در استودیوی شخصی عبدالمالکی انجام شده است.

آهنگسازی تمامی قطعات این آلبوم را خود علی عبدالمالکی انجام داده است و در این بین «مرتضی پاشایی» و «امیر فتحی» نیز هر کدام در یک قطعه برای این خواننده ملودی ساخته‌اند. مهرزاد امیرخانی، علیرضا مرتضی قلی، زهرا عاملی، امیر پیرنهان، نرگس جعفری و خود علی عبدالمالکی ترانه‌های این آلبوم را سروده‌اند و در این بین در برابر ترانه سرای قطعه «بی‌جهت نیست» خط تیره قرار داده شده است که مشخص نیست سراینده شعر این قطعه کدام هنرمند است.

تنظیم کننده‌های قطعات این آلبوم هم اسامی سر‌شناسی چون مهران عباسی، معین راهبر، امیر فتحی، پازل بند، فرشاد یزدی، کاووس حسینی، امیر بهادر دهقان، شجاعت شفایی و خود عبدالمالکی هستند و این آلبوم مراحل تهیه و تولید‌اش را در استودیوهای راگا، افق، پاپ و آرمیک از سر گذرانده است.

در بین نوازنده‌هایی هم که در این آلبوم ساز زده‌اند اسامی آشنایی به چشم می‌خورد که در این بین می‌توان به حضور نوازنده‌هایی چون فیروز ویسانلو، بهنام حکیم، پیام طونی، احسان نی زن، عماد نکویی، پدرام فریوسفی، کسری خدیور، پدرام فریوسفی، مهرداد عالمی، کریم قربانی،، فرشید ادهمی و… اشاره کرد.

نکته جالب در کاور این آلبوم یادداشت کوتاه علی عبدالمالکی است که این آلبوم را به مادرش تقدیم کرده و در یادداشتی کوتاه نوشته: «مادرم همزمان برای من هم پدر بود هم مادر و و زیر سایه‌اش هرگز جای خالی پدر را احساس نکردم و این اثر را با تمامی وجودم به دستان پرعاطفه‌اش تقدیم می‌کنم.»

«سام آهنگری» تهیه کننده این آلبوم نیز صبح امروز درباره جدید‌ترین کنسرت این خواننده در تهران گفت: «کنسرت علی عبدالمالکی با اجرای آلبوم جدید به زودی در تهران برگزار می‌شود و اطلاعات دقیق‌تر و قطعی این کنسرت به زودی اعلام خواهد شد. دراین کنسرت که به نوعی جشن رونمایی آلبوم «مخاطب خاص» است برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده‌ایم که قطعا مورد توجه دوستداران علی عبدالمالکی قرار خواهد گرفت.»

گفتنی ست این اثر به همت شرکت پخش دنیای هنر در بازار موسیقی کشور توزیع شده است.

مثل همیشه از همه کاربران فهیم سایت درخواست می‌کنیم جهت حفظ حقوق مولف، این اثر را به صورت اورجینال خریداری کنند.

جهت خرید اورجینال از بییپ تونز اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

آموزش جامع نرم افزار SharePoint 2010 – قسمت ۳۲

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

سورس سنجش اعتبار نرم افزار در ویژوالبیسیک

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

 کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *