افزونه وردپرس bloom

توضیحات محصول

افزونه وردپرس ایمیل مارکتینگ بلوم bloom 1.2.19

نسخه اورجینال انگلیسی خریداری شده از الگانت تمز

داده باران این افزونه را به همراه کلیه تولیدات الگانت تمز از مبداء خریداری کرده و فایل های اورجینال و بدون دستکاری را در اختیار شما قرار داده است.

افزونه بلوم توسط شرکت  بزرگ الگانت تمز(طراح قالب divi) تولید شده است. افزونه bloom رتبه بهترین و سبک ترین سیستم ایمیل مارکتینگ هوشمند وردپرس را به خود اختصاص داده است.

در ادامه به معرفی امکانات و ویژگی های افزونه وردپرس بلوم bloom می پردازیم.

تبدیل بازدید کنندگان به پیروان وفادار

بلوم به شما تمام ابزارهایی را می دهد که باید بازدید کنندگان وب سایت خود را به طرفداران و مشتریان وفادار تبدیل کنید. بلوم نه تنها به خوبی نرخ تبدیل سایت شما را بالاتر می برد، بلکه فعالانه آنرا دنبال می کند.

افزونه ایمیل مارکتینگ

 

افزایش مشترکین ایمیل و خبرنامه

امروزه بازاریابی ایمیلی بسیار قدرتمند است، در حقیقت آمارها نشان میدهد که جذب مشتری و درگیر شدن آنها از طریق ایمیل 20 برابر بیشتر از تعداد جذب شده از طریق پست ها یا پروفایل های رسانه های اجتماعی ما است.

 

بهترین افزونه ایمیل مارکتینگ

محتوای بسیار متناسب و هدفمند

بلوم به شما اجازه می دهد تا پست های خاص و صفحات خاص را رد و یا حذف کنید و فرم های منحصر به فرد را با پیشنهادات منحصر به فرد بر اساس مکان و ویژگی های خاص هر بازدید کننده و تعامل با بازدید کنندگان سایت بصورت هوشمندانه تر ارایه و کنترل کنید.

گزینه های طراحی زیبا و خارق العاده

ما بیش از 100 قالب شگفت انگیز ساخته ایم که هر کدام از آنها می توانند به طور کامل با تنظیمات طراحی گسترده Bloom سفارشی سازی شوند.

قابلیت انتخاب از بین 6 نوع مختلف از حالات نمایش

وب سایت ها، صفحات و پست های مختلف ممکن است نیاز به تنظیمات مختلف برای هدف قرار دادن مخاطبین خاص داشته باشند. به همین دلیل ما انتخاب های زیادی از انواع گزینه ها و مکان هایی را که می توان در هر نقطه از وب سایت شما استفاده کرد را در اختیار شما قرار داده ایم.

انتخاب خودکار در پاپ آپ

بلوم به شما اجازه می دهد پنجره های بازشو خودکار را ایجاد کنید که می تواند با تاخیرهای زمانی نمایش داده شود، مثلا ممکن است زمانی که یک کاربر به انتهای یک پست یا صفحه می رسد یا حتی پس از اینکه نظر خود را ارسال کند یا خرید کند یا …  سپس فرم پاپ آپ مخصوص را مشاهده خواهد کرد.

این یک روش فوق العاده موثر به تولید و افزایش نرخ تبدیل کاربران شما منجر می شود.

نمایش خودکار

این حالت چیزی مشابه با پاپ آپ ها است که باعث می شود تا با نمایش یک فرم به خوانندگان سایت یک راه عالی برای جذب مخاطبان شما باشد. البته باز هم، می تواند توسط تعامل با کاربر مانند تاخیر زمانی و یا در پایان اسکرول یک صفحه به نمایش در آید.

فرم های درون خطی

گاهی اوقات که نیاز به یک رویکرد و مکان خاص تر برای نمایش فرم عضویت در خبرنامه یا هرنوع فرم بمنظور ایمیل مارکتینگ دارید، در این مواقع پاپ آپ سراسری در دسترس شما است.

این جایی است که در آن فرم های انتخابی در دسترس قرار می گیرد.

کافیست فقط فرم خود را پیکربندی کنید، کد کوتاه آن را تولید کنید و آن را درون ویرایشگر پست وردپرس قرار دهید. به این ترتیب فرم مورد نظر در مکان مشخص شده و لابلای مطالب پست های شما به نمایش در خواهد آمد.

 

 

 

 کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *