افزونه جستجوی پیشرفته وردپرس

توضیحات محصول

افزونه جستجوی پیشرفته وردپرس Ajax Search Pro

Ajax Search Pro بهترین افزونه جستجوی پیشرفته وردپرس است. این افزونه بسیار قابل تنظیم و حرفه ای است و دارای بسیاری از ویژگی ها و گزینه ها، برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن در وبسایت وردپرسی شما است!

شما می توانید به جای نوار جستجو ساده و پیشفرض وردپرس، با استفده از افزونه Ajax Search Pro موتور جستجو حرفه ای تر و کارآمد تری را به کاربران خود نمایش دهید.

افزونه Ajax Search Pro برای افزایش تجربه جستجوی کاربران به حداکثر قابلیت ممکن طراحی شده است. این افزونه جستجوی آژاکسی را ایجاد می کنند، که باعث می شود تجربه جستجو وردپرس، راحت تر و سریعتر شود.

نمایش نتایج به دست آمده به همراه تصاویر ارائه شده (در صورت وجود)، آنها را جذاب تر می کند. این افزونه وردپرس با دستگاه های تلفن همراه نیز به خوبی کار می کند.

با استفاده از افزونه Ajax Search Pro می توانید پست ها، انواع پست سفارشی (مانند محصولات WooCommerce، انجمن bbPress، موضوعات، دیدگاه ها)، دسته بندی ها، شرایط طبقه بندی سفارشی (مانند دسته محصول)، کاربران، بلاگها، گروه ها و فعالیت بلاگها و هر موضوع و بخش دیگری را به عنوان نتایج جستجو در نظر بگیرید و تنظیم کنید.

افزونه وردپرس Ajax search pro افزونه Ajax search pro

افزونه جستجوی ایجکس وردپرس

سازگاری کامل با صفحه ساز ویژوال کامپوزر

افزونه جستجوی پیشرفته وردپرس افزونه Ajax search pro افزونه Ajax search pro افزونه جستجوی ایجکسی وردپرس

 کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *