توضیحات محصول

قالب وردپرس شرکتی دیوی DIVI

با لایسنس اوریجینال و آپدیت های رسمی و قانونی divi 4.0.6

اختصاصی داده باران

امروز، باز هم با یک محصول انحصاری دیگر در داده باران همراه شما کاربران گرامی هستیم. در جستجوهای بسیاری که همیشه در بررسی های تخصصی و مقایسه بین قالب های مختلف داشته ایم، یک قالب بوده که همیشه در لیست برترین های جهان نظر ما را به خود جلب کرده است. نام آن قالب دیوی یا divi است.

به نظر بسیاری از متخصصان وردپرس و طراحان معروف جهان مثل وبسایت معتبر و معروفی همچون کریس لاما (chrislema) و Pippin Williamson و دیگر صاحبنظران این حوزه، قالب وردپرس دیوی از نظر سرعت، سئو، امکانات، انعطاف پذیری، کیفیت کدنویسی، امنیت و بسیاری شاخص های دیگر در بین انگشت شمار از پوسته هایی قرار دارد که تا به امروز در جهان وردپرس خلق شده اند.

قالب دیوی در بطن خود افزونه صفحه ساز دیوی بیلدر (divi builder) را جای داده است که به راحتی و فقط با کشیدن و رها کردن عناصر به شما اجازه خلق هر نوع چیدمان و صفحه ای را میدهد.

یعنی قالب دیوی نیازی به نصب جداگانه افزونه دیوی بیلدر ندارد و آنرا بصورت یکپارچه در ساختار قالب divi کدنویسی کرده اند تا حداکثر سرعت و پایداری را برای شما به ارمغان بیاورد.

شاید بپرسید پس چرا افزونه صفحه ساز دیوی بیلدر (divi builder) بصورت جداگانه هم ارایه شده و قابل نصب است ؟

علت وجود داشتن این افزونه بصورت مستقل امکانی است که اخیرا توسط الگانت تمز ایجاد شده و در نسخه های قبلی چنین افزونه ای وجود نداشت.

اما از آنجا که همیشه احتمال تغییر قالب سایت در آینده وجود دارد، طراحان الگانت تمز برای اینکه محتوای طراحی شده شما در هر قالب دیگری نیز قابل استفاده باشد، افزونه دیوی بیلدر را طراحی کردند.

به این ترتیب در هنگام تغییر قالب سایت، کافی است که این افزونه را نیز روی قالب جدید نصب کنید تا همه محتوای قبلی شما در سایت جدید نیز بخوبی نمایش داده شود.

اما خود قالب دیوی نیازی به نصب جداگانه افزونه دیوی بیلدر ندارد.

همچنین اگر قالبی دارید که از آن راضی هستید ولی نیاز به صفحه ساز قدرتمند و خوب دارید، می توانید افزونه صفحه ساز دیوی بیلدر (divi builder) را بصورت جداگانه دریافت و روی قالب خود نصب کنید.

بخصوص برای طراحی انواع وبسایت های شرکتی و خلاقانه و نمونه کار دارای طرح های ویژه و اختصاصی است. قالب وردپرس شرکتی و چندمنظوره دیوی با فروشگاه ساز ووکامرس نیز کاملا سازگار بوده و قابلیت طراحی بخش فروشگاه نیز در این پوسته گنجانده شده است.

جالب است که بدانید در مقاله ای که درباره قابلیت های قالب دیوی در یکی از وبسایت های خارجی منتشر شده بود، این پوسته بعنوان یک چارچوب یا فریمورک بی نیاز از کدنویسی، تبدیل به ابزار دست بسیاری از طراحان وب شده که بدون دانش کدنویسی در حال طراحی وبسایت هستتند و از این راه به منبع درآمد خوبی نیز رسیده اند.

در یک مورد یک خانم خانه دار توانسته بود با تکیه بر قالب (فریمورک) دیوی، سفارشات متعددی برای طراحی وبسایت دریافت کند و همه آنها را با استفاده از قالب دیوی به بهترین شکل طراحی کرده و در حال حاضر این کار به نوعی شغل و منبع درآمدش تبدیل شده است !

به همین دلیل تصمصم گرفتیم که لایسنس توسعه دهنده قالب وردپرس دیوی و کلیه محصولات وبسایت معروف الگانت تمز را از ایشان با قیمت 89 دلار خریداری کنیم تا بتوانیم این قالب محبوب را به صورت دست نخورده و با بالاترین کیفیت در اختیار کاربران فارسی زبان قرار دهیم.

همانطور که در پیش نمایش ملاحظه میکنید قالب دیوی توسط داده باران با بسته آسان نصبی و به همراه لایسنس و API رسمی به فروش می رسد.

لازم به ذکر است در صورت مشاهده فروش مجدد نسخه داده باران، کاربر مربوطه از دسترسی به آپدیت ها و تمدید لایسنس و همچنین دریافت افزونه های مکمل اوریجینال محروم خواهد شد.

لذا هر خرید برای استفاده بر روی یک دامنه معتبر خواهد بود.

معرفی ویژگی های کلی قالب دیوی :

  • پشتیبانی رسمی از زبان های راستچین
  • صفحه ساز پرقدرت دیوی بیلدر 
  • دارای انواع پیش نمایش های آماده 
  • قابلیت طراحی انواع چیدمان ها و نامحدود سایدبار و …

ویدئوی معرفی قالب و نحوه آپدیت قالب دیوی و محصولات اوریجینال الگانت تمز را از کانال داده باران در آپارات حتما ببینید.

 

 

اسکرین شات از بخش صدور کلیدهای API در حساب کاربری داده باران در وبسایت elegantthemes :

قالب دیوی اورجینالپس از خرید شما، یک API KEY و لایسنس اختصاصی و مخصوص به شما، از الگانت تمز (elegantthemes) صادر می شود و توسط داده باران در اختیار شما قرار خواهد گرفت. که به وسیله آن پوسته divi شما فعالسازی خواهد شد.

قیمت لایسنس یکساله قالب DIVI در حال حاضر 89 دلار است که توسط داده باران به همه خریداران داده خواهد شد.

هزینه لایسنس مادام الاعمر قالب DIVI نیز 249 دلار است که در صورت وجود متقاضی به حد کافی امکان خرید و ارایه این لایسنس نیز با قیمت مناسب برای متقاضیان محترم وجود دارد.

 

 کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

دیدگاهها


  1. تأیید شده
    farbod

    سلام با تشکر از شما
    در بسته ای که ما بعد از خرید دریافت کردیم یک فایل کامل از نرمافزار وردپرس وجود داشت که در بخش تم ان دو بسته divi وجود داشت بعد از نصب لایسنس ان را نتوانستیم پیدا کنیم .وبسایت فن و هنر ایران زمین بیش از 3 سال است که از divi برای قالب استفاده میکند و هدف ما داشتن نسخه ارجینال این قالب بود . لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر حیدری


    1. داده باران

      با سلام و تشکر از خرید شما
      بسته دانلودی بصورت بسته نصبی آسان است که پس از نصب آن یک سایت شبیه به پیش نمایش فارسی خواهید داشت.
      برای فعالسازی و انتقال لایسنس به سایت قبلی خود لطفا از طریق تماس با ما و تلگرام در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم انجام شود.
      ضمنا یوزر و لایسنس و کلید API اختصاصی شما صادر و به ایمیل تان ارسال گردید.
      موفق باشید.


  2. عدالت

    سلام
    براساس اطلاعات مندرج در سایت ElegantThemes این قالب دارای دو نوع لایسنس یکی 89 دلاری یک ساله و دیگری 249 دلاری و لایف تایم و هردو با قابلیت نصب روی تعداد نامحدودی دامنه (تعداد سایت نامحدود) است.

    لطفا بفرمائید لایسنسی که ارائه می فرمائید چرا دارای محدودیت نصب در دامنه بوده و اینکه آیا یک ساله است یا لایف تایم؟

    متشکرم.


    1. داده باران

      با سلام
      لایسنسی که ما به کاربرانمان ارائه میکنیم، یکساله و قابل تمدید است.
      علت ارائه لایسنس بصورت تک دامنه، و منحصر به هر خریدار، جلوگیری از فروش مجدد لایسنس ها و قالب هایی است که از داده باران خریداری شده است.
      به این ترتیب که در صورت مشاهده فروش مجدد یا نصب روی بیش از یک دامنه، لایسنس مربوطه توسط ما، غیر فعال خواهد شد.


  3. تأیید شده
    ad538

    سلام آپدیت این محصول به چه صورتی است؟ دستی یا از طریق خود وردپرس؟
    ایا محدودیت یک دامنه برای هر لایسنس شامل دامنه های پارک شده رو دامنه اصلی نیز هست؟ یعنی برای هر دامنه حتی اگه به یک سایت واحد ارجاع میشه، باید لایسنس داشته باشه؟
    ممنون


    1. داده باران

      سلام
      پس از فعالسازی لایسنس، آپدیت ها از بخش آپدیت های وردپرس و مستقیما از منبع اصلی دریافت می شوند.
      مشکلی برای دامنه های پارک شده وجود ندارد


  4. ستایش

    سلام روزتون بخیر
    من برای تهیه این قالب نیاز به فاکتور با مهر و امضا دارم آیا برای شما مقدور هست برایم فاکتور صادر کنید؟


نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *