افزونه وردپرس داپلیکیتور

توضیحات محصول

افزونه وردپرس داپلیکیتور نسخه حرفه ای duplicator pro

نسخه حرفه ای افزونه Duplicator

با محیط کاربری کاملا فارسی 

افزونه Duplicator Pro

یکی از الزاماتی که هر وب سایتی به آن نیاز دارد داشتن سیستم بک آپ گیری خودکار است.  به این ترتیب شما همیشه یک نسخه کامل از تمامی اطلاعات سایت خود را در مکانی امن در دسترس خواهید داشت. به این ترتیب، نگرانی‌های مختلف مانند اشکالات رخ داده در سرور،حملات هک ، بدافزارها و خطاهای احتمالی خودتان ، دیگر جای نگرانی برای شما به عنوان مدیر وب سایت باقی نخواهد گذاشت.

زیرا هر وقت که لازم باشد، به سادگی می‌توانید، آخرین بکاپ موجود از کلیه اطلاعات وب سایت خود را مثل روز قبل بازگردانی کنید.

به همین منظور امروز در داده باران تصمیم گرفتیم جدیدترین نسخه  حرفه ای از افزونه ی وردپرس داپلیکیتور duplicator pro را که  باعث صرفه جویی بسیار زیادی در وقت با ارزش شما می شود، معرفی و ارائه کنیم.

با استفاده از افزونه وردپرس duplicator pro دیگر نیاز نیست که شما برای نصب هر وب سایتی از صفر شروع کنید.  بلکه می توانید، یکبار، تنظیمات اولیه خود را انجام داده و سپس یک بسته نصبی به وسیله افزونه داپلیکیتور بسازید و هرگاه که نیاز به نصب یک وب سایت جدید داشته باشید، فقط کافیست که این بسته را نصب کنید.

به این ترتیب تمام تنظیمات لازم فقط یک بار انجام می شود و نیازی نیست که هر بار اقدامات اولیه و تکراری را برای راه اندازی هر وب سایت جدیدی تکرار کنید.

نسخه حرفه ای افزونه Duplicator pro دانلود افزونه Duplicator pro دانلود افزونه duplicator proافزونه Duplicator Pro نسخه حرفه ای افزونه Duplicator

 

 

 

در نسخه حرفه ای از افزونه داپلیکیتور امکانات بیشتری نسبت به نسخه رایگان در اختیار کاربر قرار گرفته است که شامل :

  • سیستم بک آپ گیری خودکار و زمان بندی شده
  • قابلیت انتقال بکاپ های گرفته شده به فضاهای ابری و ذخیره سازی مثل گوگل درایو، دراپ باکس وان ، درایو و غیره در این نسخه در اختیار شما قرار دارد.
  • همچنین تنظیمات پیشرفته و حرفه ای بیشتری در اختیار کاربر قرار گرفته است که می توانید آنها را بر طبق نیاز خود و شراسط موجود در سرور و هاست خود تنظیم نمایید.
  • پشتیبانی از وردپرس شبکه و مولتی سایت با قابلیت بکاپ گیری از کل شبکه و همچنین نصب و جداسازی یک سایت از سایت های تحت شبکه، به عنوان یک سایت مستقل
  • پشتیبانی از پایگاه‌های داده حجیم
  • قابلیت تعیین تعداد بکاپ های قابل نگهداری بر روی فضاهای ذخیره سازی شما
  • قابلیت تعیین فیلتر برای پوشه ها فایل ها افزونه ها و دیتابیس های مختلف و انتخاب موارد لازم برای قرار گرفتن در فایل بکاپ
  • قابلیت ایجاد خودکار دیتابیس در انواع کنترل پنل های موجود مانند سی پنل دایرکت ادمین و …  بدون نیاز به خارج شدن از محیط برنامه نصب (installer)
  • ارسال خودکار ایمیل های اطلاع رسانی در خصوص بک آپ های گرفته شده و خطاهای احتمالی یا موارد نیازمند توجه مدیر وب سایت
  • پشتیبانی ازبک آپ گیری از سایت های بزرگ و حجیم، با استفاده از موتور ساخت پکیج سریعتر و پیشرفته تر از نسخه رایگان وقابلیت ایجاد بسته های بک آپ تا حجم ۱ گیگابایت بر روی هاست های معمولی و اشتراکی و حجم ۱۰ گیگابایت بر روی هاست های حرفه‌ای

در تست‌های انجام شده ما، زمانی که نسخه معمولی افزونه داپلیکیتور که قادر به بک آپ گرفتن از یک وب سایت وردپرس با حجم حدود ۱۰۰ مگابایت نبود و ارور های مختلف از قبیل php time out می‌داد، با نصب نسخه حرفه‌ای بر روی همان هاست توانستیم به راحتی از وب سایت  بک آپ بگیریم و در حین انجام عملیات بک آپ اطلاعات بیشتری همانند درصد پیشرفت و گزارشات مربوطه نیزبه کاربر نمایش داده می شود.
هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه حرفه ای از افزونه وردپرس duplicator pro را از وب سایت داده باران دریافت و برای بک آپ گیری و ساخت بسته های نصبی وردپرس استفاده کنید.

توجه : این محصول هیچ تفاوت عملکردی با مواردی که با قیمت های بالاتر و چند برابر بیشتر در مارکت ها و سایت های دیگر فروخته می شود ندارد و حتی در ترجمه فارسی آن دقیقتر و بهتر نیز شده است.

 کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *