/ در اشتراک رایگان, افزونه, افزونه ها, افزونه وردپرس, فروشگاه, فروشگاه فایل, قالب و افزونه, وردپرس / توسط
آخرین زمان ویرایش:

افزونه نوار دمو وردپرس فارسی demo bar

 

افزونه نوار دمو وردپرس فارسی demo bar

 

ممکن است بخواهید قالب هایی که در سایت خود برای فروش قرار داده اید یا طراحی کرده اید را به نحوی زیبا و بدون خارج شدن کاربر از وبسایت اصلی به نمایش و در معرض دید کاربران و خریداران قرار دهید .
بهترین راه برای این کار استفاده از یک نوار مخصوص پیش نمایش قالب هاست . شما می توانید با نصب افزونه نوار دمو وردپرس به سادگی هر لینک پیش نمایشی که مد نظر شماست را در تنظیمات افزونه وارد نمایید . البته پنل کاربری این افزونه کاملا توسط داده باران فارسی سازی شده است و در استفاده از آن هیچگونه مشکلی نخواهید داشت.

یکی از مزیت های بزرگ استفاده از افزونه نوار دمو وردپرس اینست که کاربران و خریداران شما در حالیکه روی لینک مشاهده پیش نمایش کلیک میکنند از وبسایت شما خارج نمی شوند . و این موضوع باعث بهبود رتبه سایت شما بوسیله عدم ترک کاربرانتان خواهد شد . یعنی اگر لینک پیش نمایش قالب در سایت دیگری هم قرار داشته باشد ، کاربران شما توسط این افزونه پیش نمایش آنرا از طریق سایت شما مشاهده خواهند کرد.

برای مشاهده نحوه عملکرد این افزونه میتوانید پیش دکمه نمایش را در ادامه همین مطلب کلیک کنید و پیش نمایش قالب های فروشگاه داده باران را که توسط این افزونه به نمایش در می آیند ، بررسی نمایید.

ویژگی های دیگر افزونه نوار دمو وردپرس :

  • امکان تعریف دکمه خرید و اتصال آن به صفحه خرید قالب در سایت شما
  • امکان تعیین لوگوی سایت شما در نوار پیش نمایش به همراه لینک به سایت شما
  • امکان مشاهده پیش نمایش های مختلف تعیین شده از طریق نوار انتخاب موجود
  • امکان قرار دادن دکمه بستن نوار پیش نمایش یا مخفی کردن این دکمه از طریق پنل تنظیمات افزونه
  • محیط کاربری کاملا فارسی شده
  • امکان مشاهده آسان و بررسی وضعیت واکنشگرایی و پیش نمایش وبسایت در حالت های متفاوت ریسپانسیو در دستگاه های موبایل ، تبلت ، دسکتاپ و … از طریق دکمه های زیبای موجود در نوار پیش نمایش

توجه داشته باشید ، پس از خرید افزونه و در صورت ارایه  آپدیت برای افزونه ، حتما نسخه جدید را از طریق فروشگاه داده باران و پنل کاربری خود دریافت نمایید تا تغییرات و ترجمه های انجام شده در آن برای شما حفظ شود.

ارایه آپدیت های بعدی به خریداران ، رایگان و از طریق پنل کاربری شما قابل دریافت خواهد بود.

نوشته های مشابه

افزونه وردپرس کپچای فارسی گوگل

افزونه وردپرس کپچای فارسی گوگل  دلیل نگارش این نوشته از آنجا ریشه گرفت که بدنبال فارسی کردن کپچای محبوب و کاربر…

 کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

2 دیدگاه

    1. داده باران

      با سلام
      اگر دقت کرده باشید، این افزونه با زبان انگلیسی منتشر شده، و ما پس از ترجمه و فارسی سازی، یک هزینه جزئی برای کار ترجمه خودمون گذاشتیم.
      وردپرس و افزونه های وردپرس از قانون اوپن سورس و لایسنس Gpl پیروی می‌کنند، یعنی شما میتونید بابت ویرایش و تغییر انجام شده هر محصولی رو مجدداً به نام خودتون و با هزینه یا به رایگان منتشر کنید.
      همچنان شما اختیار دارید که از نسخه رایگان به زبان انگلیسی استفاده کنید یا نسخه فارسی رو خریداری کنید.

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *