/ در اشتراک رایگان, افزونه وردپرس, قالب و افزونه, وردپرس / توسط
آخرین زمان ویرایش:

مدیریت همزمان چند سایت وردپرسی در یک پیشخوان

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید)

مدیریت چند سایت وردپرسی به صورت همزمان ، یکی از معضلات بزرگ مدیران وی سایت هاست ، مدیرانی که باید روزانه کنترل همه بخش های سایت ها را در دست داشته و برای ایجاد تغییرات مد نظر به قسمت مدیریت هر کدام از آن ها مراجعه کنند . این کار علاوه بر مشکلات زیاد باعث هدر رفتن وقت زیادی از این افراد می شود . در این مطلب روشی را به شما معرفی می کنیم که توسط آن به سادگی قادر خواهید بود که مدیریت همه سایت های وردپرسی خود را در یک پیشخوان به عهده بگیرید .

برای این کار افزونه MainWP Plugin را به شما معرفی می کنیم . این افزونه قدرتمند با امکانات خارق العاده خود ، امکان مدیریت بخش های مختلف وب سایت هایتان را برای شما فراهم می آود . این افزونه در دو نسخه MainWP Plugin و MainWP child plugin در مخزن افزونه های وردپرس قرار داده شده است .

برای استفاده از این افزونه کافی است نسخه MainWP Plugin را روی وب سایت اصلی خود نصب کنید . نسخه MainWP child plugin باید روی وب سایت های فرعی که می خواهید آن ها را در پیشخوان وب سایت اصلی مدیریت نمائید ، نصب شود .

پس از نصب MainWP Plugin در وب سایت اصلی آن را فعال نموده و به قسمت MainWP > Settings مراجعه کنید ، در این قسمت از شما خواسته می شود که در سایت افزونه عضو شوید ، پس از عضویت نام کاربری و رمز عبوری را که توسط آن در سایت افزونه ثبت نام کرده اید را وارد کنید .

حال افزونه MainWP child plugin را در سایت های فرعی خود نصب کرده و آن را فعال کنید . پس از انجام این مرحله به سایت اصلی مراجعه کنید و در قسمت تنظیمات افزونه روی Add New کلیک کرده و اطلاعات سایت فرعی را وارد کنید .

از این پس کنترل کلیه قسمت های سایت های دیگر شما ، در پیشخوان افزونه قابل دسترسی است ، برای کسب اطلاعات بیشتر و آموزش های کاربردی و تصویری به سایت رسمی افزونه مراجعه کنید .

تصویری از صفحه مدیریت افزونه :

نوشته های مشابه

مدیریت آسان افزونه ها در وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

نحوه نمایش مطالب زمان بندی شده قبل از انتشار در وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)


دانلود فایل دوم با لینک مستقیم لينك كوتاه اين مطلب : https://dadebaran.ir/?p=3800 منبع : داده باران

کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *