/ در اسکریپت, اشتراک رایگان, انجمن ساز / توسط
آخرین زمان ویرایش:

دانلود اسکریپت انجمن ساز IPB 3.4.8 همراه فارسی ساز

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید)


با سلام و خسته نباشید خدمت  کاربران سایت داده باران

برای شما عزیزان داده بارانی ، امروز انجمن ساز مشهور IPB نال شده را به همراه فارسی ساز آن را به رایگان قرار دادیم. امیدوارم مفید واقع شود . این اسکریپت به زبان PHP نوشته شده است و از سه دیتابیس Oracle و MSSql و MySQL به صورت کامل پشتیبانی می کند. از آنجایی که به مقوله امنیت از ابتدا در این سیستم در نظر گرفته شده است، ما شاهد یکی از امن ترین سیستم ها هستیم. نوع کد نویسی انجام شده بر روی IPB کاملا بروز بوده و برنامه نویسان PHP با نگاه انداختن به آن ، چابکی و بهینه بودن آن را در نگاه اول احساس خواهند کرد. IPB مناسب برای چه افرادی است ؟ این سیستم برای افرادی که نیازمند یک محیط حرفه ای با قابلیت گسترش همراه با پشتوانه قوی و پایداری عالی را خواستار هستند طراحی شده است. فرقی نمی کند که شرکت شما نیازمند این سیستم است یا سایت شخصی شما ، به هر صورت IPB قابلیت های فروانی برای شما به همراه دارد. البته انجمن IPB برای کاربران شخصی ( نه شرکت ها ) که تجربه استفاده از هیچ انجمن سازی را نداشته اند مناسب نمی باشد. شما هم اکنون میتوانید این اسکریپت را به رایگان از سرورهای داده باران دانلود و استفاده نمائید.

خصوصیات برجسته انجمن ساز IPB

انجمن ساز IPB بسیار پیشرفته می باشد و همراه خود به طور پیش فرض امکانات بسیار زیادی دارد، به همین دلیل ما قادر به لیست کردن تمامی این امکانات برتر نیستیم. در زیر تنها چندین امکانی را که بسیار مهم و مفید هستند برای شما لیست کرده ایم.

  • هماهنگ شده با وردپرس، نیوک، دیتالایف و جوملا بدین صورت که کاربران نیاز به عضویت دوباره در IPB نخواهند داشت و با همان مشخصات عضو شده می توانند وارد IPB شوند.
  • ورود یکپارچه شده با سایت های اجتماعی و مهم . به طور مثال کاربر با داشتن حساب کاربری در فیس بوک، تویتر ، یاهو می تواند بدون عضویت در سیستم وارد IPB شود.
  • مدیریت و تجربه کاربری لذت بخش با استفاده از Ajax تعبیه شده در سیستم ، مانند ارسال پاسخ سریع، پروفایل کاربری ، مرتب کردن انجمن ها و خیلی مکان های دیگر.
  • نصب تمامی مد های سیستم بدون نیاز به ویرایش هرگونه فایلی تنها با افزودن یک فایل XML – این فایل XML تمامی کار ها را به صورت اتوماتیک انجام خواهد داد.
  • هسته سیستمی بسیار بهینه شده که سیستمی سبک در عین حال پیشرفته را فراهم نموده و اجازه مد نویسی به ساده ترین وجه ممکن را می دهد.
  • SEO بسیار بالا و توجه به نکات مهم و کلیدی بهینه سازی برای موتور های جستجو در سیستم
  • طراحی پوسته بسیار آسان برای سیستم همراه با پوسته ساز تعبیه شده درون سیستم برای کاربرانی که HTML و CSS مسلط نیستند.
  • امنیت فوق العاده بالا و دارای بخش مرکزی امنیتی برای چک کردن خطرات موجود و چک کردن فایل برای شل و نکات امنیتی مرتبط با IPB.

 

IPB دارای حرفه ای ترین و پیشرفته ترین پنل مدیریت انجمن است ، تنظیماتی که شما را قادر می سازد کوچکترین جزییات انجمن را کنترل کنید و بر تک تک اجزای انجمن نظارت داشته باشید. برای راحتی کاربران حتی بخش جستجو Ajax نیز در مدیریت تعبیه گردیده است که با وارد کردن کلمه مورد نظر تنظیمات مرتبط به نمایش در خواهند آمد. اگر پنل مدیریت انجمن ساز هایی مثل Mybb یا SMF یا bbPress را با پنل مدیریت IPB مقایسه نمایید همچون اسباب بازی در مقابل IPB هستند زیرا به شدت ساده و در مقابل IPB هیچ گونه امکاناتی ندارند.

نوشته های مشابه

قالب شرکتی Quality نسخه ۱٫۳٫۱

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

ساخت آیکون فونت اختصاصی به سادگی

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

 کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *