/ در آموزش ها, آموزش وردپرس, اشتراک رایگان, افزونه وردپرس, قالب و افزونه, وردپرس / توسط
آخرین زمان ویرایش:

اولین حرف نام کاربر به عنوان آواتار در وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید)


با سلام و خسته نباشید خدمت  کاربران سایت داده باران

آیا تا به حال سایتهایی رو دیدید که در بخش نظرات شون, اولین حرف نام کاربر به عنوان آواتار نمایش داده میشه؟ جدیدا سایت های زیادی از اولین حرف نام کاربر به عنوان آواتار استفاده میکنند.

آواتار یکی از بخش هاییه که همواره مورد توجه مدیران سایت ها بوده و در وردپرس امکان نمایش آواتار به صورت های مختلف وجود داره (نکته مبتدیانه: آواتار به عکس هایی که کنار نظرات کاربران نمایش داده میشود گفته میشود و معرف یک شخص با ایمیل خاص میباشد). اتصال گراواتار به وردپرس باعث شده که در اغلب موارد آواتار افراد در سایت های مختلف وردپرسی به یک شکل باشه و یک نفر خودش رو در سایت های مختلف با یک آواتار مشخص نشون بده.

گراواتار تنها یکی از انواع نمایش آواتار در وردپرس هست. شکل های دیگه ای از آواتار در وردپرس هم وجود دارند که در بخش تنظیمات قابل تغییر هستند. مثلا شکل هیولا! و غیره. اما بعضی ها دوست دارند خاص تر باشند و مثلا از حرف اول نام کاربر به عنوان آواتار استفاده کنند. مثل بقیه چیز ها در وردپرس, این هم راه حلی داره و قابل انجام شدنه.

برای نمایش اولین حرف نام کاربر به عنوان آواتار افزونه ی WP First Letter Avatar میتونه این کار رو براتون انجام بده. این افزونه تنظیمات کاملا ساده ای داره و خیلی راحت باهاش میتونید عکس آواتار کاربران رو به حرف اول اسم شون تبدیل کنید. تنها چیزی که مورد نیازه, پشتیبانی قالب شما از آواتار هست.

برای اینکه ببینید چطور میتونید از اولین حرف نام کاربر به عنون آواتار استفاده کنید با ادامه ی این آموزش همراه باشید.

 

 

 

 

 

نمایش اولین حرف نام کاربر به عنوان آواتار

 

ابتدا افزونه ی WP First Letter Avatar رو دانلود و نصب کنید. طریقه ی نصب هم فرقی با افزونه های دیگه نداره.

 

بعد از نصب و فعالسازی, افزونه به طور خودکار آواتار ها رو عوض میکنه. راستش رو بخواید, در توضیحات خود افزونه اومده درصورتی که تنظیماتش در حالت پیشفرض باشه, فقط آواتار کاربرانی که گراواتار ندارند رو به حرف اول اسم شون تغییر میده اما من با تست هایی که انجام دادم این مورد مشکل داشت و انجام نشد.

بنابراین اگر شما هم همین مشکل رو داشتید کافیه از تب “تنظیمات” در منوی وردپرس روی گزینه WP First Letter Avatar کلیک کنید و مثل تصویر زیر, تیک گزینه Use Gravatar رو بردارید. حالا تمامی آواتار ها تبدیل میشن به حرف اول اسم کاربر.

 

 

 

نتیجه ای که حاصل میشه به شکل زیره:

 

 

میبینید که حرف اول نام کاربر به عنوان آواتار نشون داده میشه.همچنین یکی از قابلیت های دیگر این افزونه, نمایش آواتار به شکل دایره ای هستش. کافیه تیک گزینه Round avatars رو بزنید.

امیدوارم از معرفی این افزونه استفاده برده باشید. لطفا نظرات و تجربیات خودتون رو در استفاده از این افزونه و یا راهکارهای دیگه ای که برای نمایش اولین حرف نام در آواتار نظرات سراغ دارید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

نوشته های مشابه

نمایش Google Analytics در وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

خواندن ادامه مطلب به ازای ثبت نام در سایت

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)


لينك كوتاه اين مطلب : https://dadebaran.ir/?p=7666 منبع : داده باران

کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *