/ در اشتراک رایگان, افزونه وردپرس, قالب و افزونه, وردپرس / توسط
آخرین زمان ویرایش:

افزودن آسان کدهای دلخواه به وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید)

اضافه کردن کدهای سفارشی و دلخواه به قالب وردپرس ، یکی از کارهایی است که همه ی وب سایت ها آن را انجام می دهند . این کدها ممکن است مربوط به شمارش گر ها ، تبلیغات ، استایل های مختلف و … باشند ، اشتباهی که اکثر مدیران انجام می دهند قرار دادن این کدها در پوسته است ! دیل آن هم واضح است ، دیر یا زود شما مجبور می شوید قالب سایت را آپدیت کرده و یا قالب جدیدی را نصب کنید ، وقتی این کار را انجام می دهید کلیه تغییراتی که در قالب صورت گرفته است از بین می روند و شما مجبور می شوید دوباره آن ها را به صورت دستی وارد کنید . در این مطلب با ما همراه باشید تا روشی ساده و کاربردی برای جلوگیری از این مشکل به شما معرفی کنیم .

برای حل این مشکل افزونه Custom Code را به شما معرفی می کنیم ، توسط این افزونه ساده و قدرتمند شما قادر هستید کدهای سفارشی خود را به صورت خودکار در سربرگ و پانوشت خود قرار داده و از ویرایش دستی آن ها برای همیشه راحت شوید . همچنین این افزونه امکان قرار دادن کدهای دلخواه نظیر تبلیغات را قبل و بعد از نوشته های سایت را برای شما فراهم می کند . با وارد کردن کدهای در این افزونه حتی بعد از آپدیت قالب و یا خود افزونه کدهای وارد شده شما در دسترس می باشند .

کار با افزونه بسیار ساده است ، کافی است روی Add new custom post کلیک کرده و مانند انتشار مطالب کد موردنظر را وارد کنید ، و در قسمت Code Position مکان نمایش کد را مشخص کنید .

در صورتی که قصد وارد کردن کد های استایل و جاوا اسکریپت را دارید فراموش نکنید که آن ها در تگ مخصوص خود قرار دهید .

نوشته های مشابه

نمایش تصویر شاخص در فید وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

مدیریت آسان افزونه ها در وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)


لينك كوتاه اين مطلب : https://dadebaran.ir/?p=3794 منبع : داده باران

کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *