/ در اشتراک رایگان, افزونه وردپرس, قالب و افزونه, وردپرس / توسط
آخرین زمان ویرایش:

اضافه کردن نوار اطلاع رسانی پیشرفته به وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید)

گاهی اوقات لازم است که اطلاعیه مهم و خاصی را به کاربران سایت نمایش دهید ، اطلاعاتی مثل تخفیف های ویژه ، امکانات جدید و … یکی از روش ها برای نمایش این اطلاعیه ها استفاده از نوار های بالای سایت است . از طریق ویرایش قالب می توان به نتیجه دلخواه رسید اما دردسر فراوان آن را هم برای کاربران عادی نباید فراموش شود . در این مطلب افزونه ای را به شما معرفی می کنیم که توسط آن می توانید نوارهای اطلاع رسانی پیشرفته همراه با شمارش گر معکوس را به سادگی به وب سایت تان اضافه کنید .

برای این کار افزونه YITH Topbar Countdown را دریافت کرده و آن را فعال کنید . پس از فعال سازی به قسمت تنظیمات افزونه رفته و تنظیمات دلخواه خود را روی آن اعمال کنید . این افزونه منعطف امکان شخصی سازی تک تک گزینه ها را برای شما فراهم کرده است .

برای نمایش نوار بالایی گزینه Enable Topbar Countdown را فعال کنید . در قسمت لوگو ، لوگو و یا تصویر مورد نظرتان را آپلود کنید ، سایر گزینه ها برای پیغام نمایشی و لینک دکمه است ، در قسمت Countdown to تاریخی را وارد کنید که افزونه به صورت شمارشگر معکوس تا تاریخ درج شده ، زمان باقی مانده را نمایش دهد . این گزینه باعث افزایش تمایل کاربر به کلیک روی نوار می شود .

این افزونه روی لوکال تست شده و بدون هیچ مشکلی با ورژن ۳.۸.۱ وردپرس همخوانی داشته است ، در بعضی از قالب ها باید مقداری آن را دستکاری کرده تا با قالب شما ست شود .

نوشته های مشابه

نمایش تصویر شاخص مطالب در بخش مدیریت وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

تغییر خودکار پیوند تصاویر به هیچ کدام در وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)


لينك كوتاه اين مطلب : https://dadebaran.ir/?p=3806 منبع : داده باران

کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *