/ در آموزش مولتی مدیا بیلدر, آموزش ها, اشتراک رایگان / توسط
آخرین زمان ویرایش:

آموزش جامع نرم افزار مولتی مدیا بیلدر – قسمت ۲

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید)


با سلام و خسته نباشید خدمت  کاربران سایت داده باران

نرم افزار مولتی مدیا بیلدر با نام اصلی (Multimedia Builder) یکی قدرتمند ترین نرم افزارها در زمینه تهیه Autorun در موضوعات گوناگون است که از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می باشد. این نرم افزار محصول شرکت MediaChance بوده و شما با کمک آن به آسانی قادر خواهید بود تا اتوران های بسیار زیبا و مدرن طراحی نمایید .
 با توجه به اهمیت و محبوبیت این نرم افزار تصمیم گرفتیم آموزش های جامع و کاملی در این زمینه برای کاربران محترم داده باران گردآوری نماییم . در اینجا قصد داریم مجموعه فیلم های آموزشی نرم افزار Multimedia Builder به زبان فارسی را به رایگان در داده باران منتشر کنیم .
مجموعه فیلم های آموزشی MMB توسط نرم افزاری ندا تهیه شده و در این مجموعه آموزشی کلیه نرم افزار از مبتدی تا پیشرفته شرح داده شده است تا شما کاربران گرامی را با این نرم افزار پرکاربرد آشنا سازد .
این مرجع در ابتدا با معرفی برنامه MMB آغاز می شود و در ادامه به تدریج رابط کاربر برنامه مورد بررسی قرار گرفته است . پس از آن در فصلی مفصل مفاهیم برنامه نویسی و پیشرفته تر این برنامه بیان شده است . در این بخش مطالب به همراه مثال های متعددی ارائه شده است . در بخش بعدی برای پاسخگویی به نیازهای کاربران حرفه ای طریقه استفاده از Plug-In های این برنامه به همراه آموزش استفاده از چند Plug-In قدرتمند این برنامه آماده است لازم به ذکر است که این نرم افزار دیگر از سوی شرکت مدیا چنج عرضه نمیگردد اما همچنان یکی از پرکاربرد ترین نرم افزارهای مولتی مدیا میباشد که دارای طرفدارانی خاص از جمله این جناب حقیر میباشد.

نوشته های مشابه

آموزش جامع نرم افزار مولتی مدیا بیلدر – قسمت ۱

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

دانلود وکتور مرد تعمیرکار سری یکم

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)


حجم فايل : 4.673 کيلوبايتلينك كوتاه اين مطلب : https://dadebaran.ir/?p=2399 منبع : داده باران

کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *