قالب تم فارس

توضیحات محصول

قالب فروش فایل وردپرس مارکت تم فارس

یکی از قابلیت هایی که سیستم مدیریت محتوای وردپرس را تبدیل به پرطرفدارترین سایت ساز در جهان کرده است انعطاف پذیری بالا و قابلیت های شخصی سازی زیادی است که وردپرس در اختیار کاربران قرار می دهد. قالب فروش فایل مارکت وردپرس نیز که یکی از پرطرفدارترین پوسته های فروشگاهی معرفی شده تا به امروز می باشد قابلیت های شخصی سازی زیادی را در خود جای داده است. که امروز با معرفی این پوسته زیبا و کاربردی با شما کاربران گرامی در مارکت داده باران همراه هستیم. اگر شما هم جزوه آن دسته از مدیران سایت هستید که دوست دارند ظاهر و گرافیکی سایت شان متفاوت و خاص باشد میتوانید نگاهی به قالب فروش فایل مارکت وردپرس که کاملاً دستخوش  طراحی مجدد شده بیاندازید.  با نگاه اولیه  به پیش نمایش پوسته بازارچه وردپرس حتما متوجه خواهید شد که در بخش های مختلف آن از نظر تجربه کاربری،  نحوه چینش منوها و  و طراحی صفحه اصلی و حتی سربرگ و پاورقی و دکمه ها و غیره،  این پوسته با سلیقه ایرانی همخوانی و نزدیکی بیشتری دارد. قالب وردپرس مارکت تم فارس با پشتیبانی از مجموعه افزونه های ایزی دیجیتال دانلود تمام امکانات لازم برای راه اندازی یک فروشگاه دارای چندین فروشنده برای عرضه محصولات دانلودی و دیجیتال را با  ظاهری کاربر پسند در اختیار شما قرار می دهد. البته ناگفته پیداست که امکان عرضه محصولات دانلودی به صورت تک فروشندگی نیز از امکانات اولیه هر قالب فروش فایلی محسوب می شود و این پوسته وردپرس قابلیت استفاده به صورت یک سایت  تک فروشنده را نیز دارد. سازگاری کامل پوسته وردپرس تم فارس  با افزونه ایزی دیجیتال دانلود دست شما را برای عرضه هرگونه محصولات دیجیتال و دانلودی باز خواهد گذاشت و دیگر نیازی نیست محصولات خود را ابتدا در بخش وبلاگ منتشر کرده و با دکمه هایی  به فایل مربوط لینک کنید. زیرا پست های اختصاصی دانلودی  تمام  محتوای مورد نیاز را در خود جای خواهند داد و به سادگی و زیبایی در صفحه اصلی و صفحه محصولات فروشگاه شما به نمایش در خواهد آمد. با استفاده از قابلیت های افزونه پیشخوان فروشندگان کاربران شما می توانند درخواست تبدیل حساب عادی خود به حساب فروشندگی را به مدیران سایت ارسال کنند تا پس از تایید اجازه ارسال محصول و عرضه آن بصورت  مارکت چند فروشندگی به آنها داده شود. وضعیت خرید ها و فروش ها کمیسیون‌های دریافتی و پرداختی و هر نوع اطلاعات مربوط به محصولات دانلودی در مارکت را، به سادگی می توانید از بخش پیشخوان فروشندگان مشاهده و پیگیری کنید . تنظیمات متفاوتی برای نحوه تایید و درخواست فروشندگی در اختیار شما به عنوان مدیر سایت قرار دارد که می تواند به صورت تایید خودکار یا دستی  تنظیم شود. امکان ویرایش و یا حذف محصولات ارسالی  توسط فروشندگان گزینه دیگری است که می توانید اختیار آن را  به عرضه کنندگان مارکت خود بدهید یا اینکه این بخش را نیز به صورت دستی  تنظیم کنید تا تایید و انتشار محصولات توسط مدیران صورت گیرد. دارای بخش وبلاگ زیبا و حرفه ای : قالب مارکت وردپرس تم فارس پوسته ای با طراحی جداگانه برای بخش وبلاگ در خود دارد که برای انتشار پست ها در این قسمت می توانید از طریق نوشته های وردپرس اقدام به انتشار آموزش ها و مقالات و … کنید.

ویژگی های کلی قالب فروش فایل مارکت تم فارس :

  • قابلیت مشاهده خلاصه آمار همه پرداخت ها و خریدها از طریق پیشخوان
  • قابلیت مشاهده و ویرایش اطلاعات کاربری توسط کاربران و فروشندگان از طریق پیشخوان
  • قابلیت مشاهده لیست و جزئیات فاکتورهای صادر شده برای خریداران، از طریق پیشخوان
  • قابلیت مشاهده و دسترسی به سوابق دانلود محصولات خریداری شده از طریق پیشخوان
  • قابلیت مشاهده و ایجاد لیست علاقه مندی و امکان افزودن محصولات مورد علاقه در لیست علاقه مندی ها
  • قابلیت ارسال درخواست توسط کاربران عادی برای ارتقاء حساب کاربری به فروشندگی(مارکت چند فروشندگی)
  • امکان افزایش موجودی حساب و کیف پول الکترونیکی از طریق پنل کاربری با قابلیت تعیین تخفیف در خریدهایی که با استفاده از موجودی کیف پول الکترونیکی انجام شود. (deposit یا شارژ حساب)
  • امکان ارایه لینک بازایابی با استفاده از افزونه بازاریابی affiliatewp
  • سازگاری با همه درگاه های پرداخت مستقیم و واسط موجود
  • دارای فیلم آموزش نصب و راه اندازی به همراه بسته نصبی سریع و آسان دقیقا همانند پیش نمایش فارسی

توجه : دریافت این قالب فقط به صورت خرید نقدی امکان پذیر است و برای مشترکان VIP در دسترس نیست.

توضیحات نصب :

برای نصب باید دقیقا همانند فیلم آموزش نصب که در بسته دانلودی قرار داده شده اقدام کنید و حتماً قالب مارکت تم فارس را روی دامنه اصلی هاست خود نصب نمایید.

شما می توانید قالب مارکت وردپرس فروش فایل پرقدرت و مشابه آن را با نام مارکت وردپرس کیوی kiwi marketplace را ملاحظه و با امکانات و بروزرسانی بهتر خریداری فرمایید.

 کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

دیدگاهها




  1. امین

    سلام . من میخواستم این قالب رو خریداری کنم و میخواستم بدونم آیا این قالب با افزونه دکان ( چند فروشندگی ) سازگاری کامل داره ؟
    آیا بسته آسان نصب داره و خودتون هم نصب میکنید ؟


    1. داده باران

      با سلام
      این قالب از افزونه ایزی دیجیتال دانلود یا EDD استفاده می کند و با دکان و وکامرس سازگاری ندارد.
      بسته نصب آسان و فیلم آموزش نصب همراه بسته قرار داده شده و در صورت نیاز یکبار نصب رایگان خواهد بود.


  2. امین

    من میخواستم بدون امکانات دکان بهتره یا EDD خیلی ها میگن دکان کامل تر و بهتره . میشه بگید کدوم بهتره از نظر شما ؟


    1. داده باران

      دکان روی ووکامرس کار میکنه و بطور کلی امکانات جانبی و بروزرسانی ها و … در ووکامرس خیلی پرقدرت هست ولی بیشتر روی فروش کالای فیزیکی تمرکز کرده اما کالای مجازی و دانلودی رو هم پشتیبانی میکنه.
      EDD افزونه های جانبی کمتر و گرانقیمت تری داره اما سبکتر هست و بیشتر روی فروش محصولات مجازی و دانلودی تمرکز کرده اما کالاهای فیزیکی رو هم با افزونه edd simple shipping پشتیبانی میکنه.
      حالا انتخاب بین اینها بستگی به شما و هدف کاری شما داره وگرنه هر دو در حوزه کاری خودشون بهترین هستند.



    1. dadebaran

      با سلام
      این قالب در حال حاضر قابل ارایه نیست و بجای آن می توانید از قالب مارکت وردپرس کیوی kiwi marketplace استفاده بفرمایید.
      موفق باشید

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *