توضیحات محصول

 

جدیدترین نسخه اوریجینال و اصلی (فارسی نشده) از قالب وردپرس گودنیوز goodnews نسخه 5.8.5.1 را برای کسانی که تمایل به استفاده از جدیدترین آپدیت های اصلی و مطمئن این قالب دارند ، امروز در فروشگاه داده باران برای ارایه کرده ایم.

این نسخه جدید از قالب حاوی پلاگین اختصاصی goodnews-shortcode-editor در بسته اصلی می باشد که در هیچکدام از نسخه های قبلی و فارسی سازی شده موجود در سطح وبسایت های دیگر موجود نیست . و در تمامی نسخه های قبلی موجود بعلت اوریجینال نبودن پس از نصب ، پیغام نیاز به نصب افزونه اختصاصی goodnews-shortcode-editor را مشاهده خواهید کرد و تنها بصورت خرید از تمفارست می توانید به این افزونه دسترسی داشته باشید که ما آنرا در این بسته اصلی توسط فروشگاه داده باران در اختیار شما قرار داده ایم. همچنین تمامی فایل های درون ریزی و راهنما بدون هیچ کم و کاستی در این بسته اوریجینال و خریداری شده توسط داده باران موجود است.

یکی از محاسن استفاده از قالب های اورجینال و نصب صفر تا صد آن ، اطمینان خاطر از امنیت و کارکرد بهینه قالب روی وبسایت با ارزش شما خواهد بود . پس می توانید با دریافت قالب های اصلی با خیالی آسوده وبسایت مورد نظر خودتان را را هاندازی یا بروز رسانی نمایید و از بابت مشکلاتی مثل قرار گرفتن کد های مخرب یا لینک های نا خواسته در وبسایت خود آسوده خاطر باشید.

قالب  وردپرس گودنیوز goodnews جزء قالب های چند زبانه بوده و بصورت اوریجینال از زبان های راست چین مثل فارسی و عربی پشتیبانی می کند و حتی حاوی دموی کامل راستچین بصورت اصلی نیز هست.

همچنین مترجمان قالب های وردپرس می توانند از قالب های اوریجینال داده باران برای ارایه محصولات فارسی شده خود استفاده کنند و محصول مورد نظر خود را از طریق داده باران با قیمتی بسیار پایینتر از خرید ارزی همان محصول دریافت نمایند.

ما آپدیت های بعدی را نیز بلافاصله به پنل کاربری شما اضافه خواهیم کرد و همیشه می توانید به روز ترین نسخه اوریجینال را از این طریق دریافت نمایید.

همچنین در صورتی که نیاز به نسخه های فارسی سازی شده داشته باشید نیز میتوانید نسخه مورد نظر موجود را از فروشگاه داده باران دریافت نموده یا در صورت موجود نبودن ، از طریق تماس با ما سفارش و درخواست فارسی سازی بدهید.

 کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

دیدگاهها


  1. احسان

    با عرض سلام و خسته نباشید و تبریک سال نو
    می خواستم بدونم که این که شما نوشتید که قالب اورجینال هست، دیگه پیامی مبنی بر عدم فعالسازی نداره؟
    در ضمن سایتای دیگه افزونه ی وی
    زوال کامپوزر رو هم همراهشون دارن
    آیا تو این پکیج این افزونه هم وجود دارد؟


    1. داده باران

      با سلام و تبریک به مناسبت نوروز
      منظور از اوریجینال در اینگونه محصولات، ارائه بسته کامل و بدون دستکاری محصول از منبع اصلی می باشد. ضمن اینکه تمامی افزونه ها و افزونه ویژوال کامپوزر را نیز به همراه دارد.



  2. محمد

    یک سوال
    من این قالب رو نصب کردم ولی سیستم تبلیغاتش نمیاد .
    یعنی ads system گزینه اش به پیشخوان اضافه نمیشه- ممنون میشم راهنمایی کنید


نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *