افزونه وردپرس پرداخت مبلغ دلخواه

توضیحات محصول

افزونه وردپرس پرداخت مبلغ دلخواه برای EDD

 

 

گاهی اوقات ممکن است بخواهید به کاربران سایتتان اجازه پرداخت مبلغ دلخواه یا مبلغی از یک جدول خاص از خدماتی که ارایه می دهید را بدهید . یعنی کاربر پس از وارد کردن مبلغ مورد نظر در کادر و فیلد تعیین شده ، به راحتی به سبد پرداخت هدایت شده و مبلغ مذکور را پرداخت خواهد کرد .

با استفاده از افزونه وردپرس پرداخت مبلغ دلخواه برای ایزی دیجیتال دانلود می توانید امکان انتخاب انواع حالات تعیین قیمت دلخواه را به کاربران سایت خود بدهید ضمن اینکه کنترل های خوبی نیز در این خصوص در اختیار شما گذاشته شده است.

  • حالت اول اینست که کاربر شما می تواند هر قیمتی که مد نظر دارد را در فیلد قیمت وارد کرده و پرداخت کند.
  • حالت دیگر امکان تعیین یک قیمت حداقل را به شما می دهد، یعنی مثلا شما تعیین کرده اید که حداقل قیمتی که کاربر می تواند وارد گند ، 5000 تومان باشد و به این ترتیب ، کاربر شما باید مبلغی بیشتر یا مساوی با این حداقل تعیین شده را وارد نماید و اجازه پرداخت مبلغی کمتر را نخواهد داشت.
  • امکان دیگری که افزونه وردپرس پرداخت مبلغ دلخواه برای ایزی دیجیتال دانلود در اختیار شما بعنوان مدیر وبسایت و یا فروشگاه آنلاین قرار می دهد ، امکان دادن یک فایل دانلودی جایزه به کاربر است . یعنی در صورتی که مبلغ انتخابی کاربر شما از حداقل تعیین شده توسط شما بیشتر باشد ، یک فایلی که بعنوان جایزه و پاداش این پرداخت در نظر گرفته اید ، در کنار خرید اصلی به کاربر داده میشود.
  • کاربری های متفاوت دیگری مثل پرداخت مبلغ هایی بعنوان کمک به وبسایت شما یا پرداخت مبلغ تعرفه های تعیین شده برای تبلیغات موجود در سایت شما و یا خدمات مختلفی که در سایت شما ارایه می شود را به سادگی بوسیله این افزونه می توانید در وبسایت خود داشته باشید.
  • مزیت بزرگی که  افزونه وردپرس پرداخت مبلغ دلخواه برای وبسایت وردپرسی شما دارد اینست که ارتباطی به درگاه پرداخت مورد استفاده شما ندارد و چه درگاه واسط و غیر مستقیم داشته باشید و چه هر کدام از درگاه های مستقیم را داشته باشید ، این افزونه با همه درگاههایی که روی ایزی دیجیتال دانلود (EDD) ست شده و تنظیم شده باشد قابلیت کارکرد دارد و مانند افزونه های فرم ساز نیست که برای هر درگاه پرداخت نیاز به تهیه پلاگین جداگانه برای اضافه کردن فرم پرداخت داشته باشد.

پس از نصب و فعالسازی افزونه یک بخش برای تعیین حداقل قیمت و نیز دانلود جایزه و تنظیمات این افزونه به پایین بخش تعیین قیمت در ست های شما اضافه می شود که به سادگی می تواند گزینه های مورد نظر را در آن تنظیم و پس از انتشار در سایت خود استفاده کنید.

 افزونه وردپرس پرداخت مبلغ دلخواه

 افزونه وردپرس پرداخت مبلغ دلخواه

 افزونه وردپرس پرداخت مبلغ دلخواه

 کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *