/ در اشتراک رایگان, افزونه وردپرس, قالب و افزونه, وردپرس / توسط
آخرین زمان ویرایش:

حذف آسان برچسب های بدون استفاده در وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید)

خیلی از افراد بعد از اینکه متوجه می شوند که بسیاری از برچسب های وب سایت شان بدون استفاده هستند ، شگفت زده می شوند . بر چسب ها یک روش برای دسته بندی کردن بهتر مطالب در وردپرس هستند که استفاده های دیگری هم مثل بهبود سئو و … دارند . معمولا با گذشت مدت زمانی از آغار به کار هر وب سایتی به موازات افزایش تعداد مطالب ، تعداد برچسب ها هم افزایش پیدا می کند ، این افزایش در وب سایت های با موضوعات چندگانه مثل مجله های اینترنتی (که در ایران بسیار فراوان هستند !) مشهود تر است ! مسلما این برچسب ها در پایگاه داده های وردپرس ذخیره می شوند و با افزایش بی رویه آن ها ، پایگاه داده هم حجم بیشتری پیدا کرده و مقدار بیشتری از منابع سرور را به خود اختصاص می دهد . البته گاهی پس از حذف تعداد زیادی مطلب و یا انتقال به سروری دیگر نیز تعداد این برچسب ها به طرز باور نکردنی افزایش می یابد .

در این مطلب دو روش بسیار ساده و البته کاربردی برای کنترل آسان برچسب ها به شما معرفی می کنیم

روش اول : حذف برچسب های بدون استفاده به صورت دستی

برای حذف برچسب های بدون استفاده به مسیر نوشته ها > برچسب ها مراجعه کنید ، یک بار روی ستون نوشته ها کلیک کنید تا برچسب ها بر اساس تعداد مطالبشان از کم به زیاد نمایش داده شوند ، حال به برچسب های بدون استفاده م توانید آن ها را حذف کنید .

روش دوم : حذف برچسب های بدون استفاده به وسیله افزونه

روش اول برای مواقعی کاربرد دارد که تعداد این برچسب ها کم باشد ، اما اگر تعداد آن ها زیاد باشد یک روش ساده برای حذف آن ها استفاده از افزونه Mass Delete Unused Tags می باشد ، برای این کار پس از نصب افزونه ، می توانید با یک کلیک کل برچسب های خالی را حذف کنید .

نوشته های مشابه

نحوه مشخص کردن مکان برش دادن تصاویر شاخص در وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

پیدا کردن سریع و آسان شناسه ها در وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)


لينك كوتاه اين مطلب : https://dadebaran.ir/?p=3830 منبع : داده باران

کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *