/ در اشتراک رایگان, قالب و افزونه, قالب وردپرس, وردپرس / توسط
آخرین زمان ویرایش:

تغییر نحوه نمایش آواتارها در وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید)


با سلام و خسته نباشید خدمت  کاربران سایت داده باران

تا حالا با وب سایت هایی برخورد کرده اید که آواتارها را با شکل و شمایلی زیبا نمایش می دهند؟ اشکال زیبایی مانند ستاره ، دایره ، هشت ضلعی و … در این مطلب روشی را به شما معرفی می کنیم که بدون حتی یک خط کدنویسی قادر خواهید بود که استایل نمایش آواتارها را در وردپرس زیباتر کنید .

 

 

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Avatar Shaper است . پس از فعال سازی افزونه به آدرس تنظیمات > Avatar Shaper مراجعه کنید .

این افزونه از ده شکل مختلف برای نمایش آواتارهای شما استفاده می کند که می توانید بنا به سلیقه خود هر کدام از آنها را انتخاب کنید . همچنین در صفحه تنظیمات  با قابلیت نمایش زنده تغییرات را مشاهده می نمایید . برخی از اشکال پیشفرض افزونه عبارت اند از : مربع انحنادار ، دایره ، ستاره ، پنج ضلعی ، شش ضلعی ، هشت ضلعی و قلب .

 

 

می توانید برای هر یک از این شکل ها تنظیماتی مانند سایه ، بازتاب نور و … را ویرایش کرده و هر شکل را با توجه به سلیقه و نیاز خود کاملا شخصی سازی کنید .

 

در صورتی که این شکل ها برای نمایش آواتارهای شما مناسب نیستند می توانید با کلیک روی گزینه custom شکل دلخواه خود را به راحتی ایجاد کرده و از آن در وب سایت خود استفاده نمایید .

 

 

avatar-shaper-settings1

 

 

اگر با کدنویسی آشنا هستید می توانید با تابع avatar_shaper آواتارهای خود را در قسمت دلخواه خود با شکل و شمایل سفارشی نمایش دهید . کاربران تازه کار نیازی به استفاده از این قابلیت ندارند .

پس از این که تنظیمات افزونه را انجام دادید روی دکمه ذخیره کلیک کرده و وارد صفحه اصلی سایت خود شوید تا تغییرات را به صورت کامل در وب سایت خود مشاهده نمایید .

 

burstshapeavatar

 

 

 

امیدوارم این آموزش برای شما مفید بوده باشد ، فراموش نکنید که فرم ارسال دیدگاه برای پاسخ گویی به سوالات شما همیشه در دسترس است

نوشته های مشابه

مسدود کردن یک حساب کاربری بدون حذف آن در وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

آموزش گرفتن فایل پشتیبان از پایگاه داده وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)


لينك كوتاه اين مطلب : https://dadebaran.ir/?p=7430 منبع : داده باران

کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *