/ در اشتراک رایگان, افزونه وردپرس, قالب و افزونه, وردپرس / توسط
آخرین زمان ویرایش:

امکان انتخاب بسته بندی با کاغذ کادو در ووکامرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید)


با سلام و خسته نباشید خدمت  کاربران سایت داده باران

امروزه با فراگیر شدن فروشگاه های اینترنتی ، رقابت در این زمینه به اوج خود رسیده است. بی شک در این گونه بازار ها ، وب سایتی پیروز میدان است که با ارائه امکانات جدید کاربران را به خرید از فروشگاه خود ترغیب کند. یکی از این امکانات جدید که می تواند تاثیر مثبتی در تعداد فروش شما داشته باشد ، فراهم کردن گزینه ای برای کاربران است که به واسطه آن نحوه بسته بندی محصول خود را انتخاب می کنند. به عنوان مثال اگر وب سایت شما در زمینه فروش محصولات فیزیکی فعالیت می کند این گزینه می تواند بسته بندی کردن محصول با کاغذ کادو به صورت رایگان و یا در قبال دریافت هزینه باشد.

در این مطلب افزونه ای را به شما معرفی می کنیم که توسط آن می توانید این گزینه را به صفحه محصولات خود اضافه کنید. توجه داشته باشید که کارکرد این افزونه فقط همین یک حالت نیست ، هر نوع وب سایت فروشگاهی متناسب با نیاز خود قادر خواهد بود که از این افزونه استفاده کند.

 

 

افزونه WooCommerce Product Gift Wrap یک افزونه رایگان و ساده برای ووکامرس است که به شما این امکان را می دهد که گزینه بسته بندی با کاغذ کادو را به صفحه محصولات خود اضافه کنید . همان طور که گفته شد این امکان می تواند در قبال پرداخت هزینه باشد که در فاکتور نهایی محاسبه می شود و هم می تواند به صورت رایگان برای افزایش رضایت کاربران مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

برای استفاده از افزونه کافی است آن را نصب کرده و فعال کنید . پس از فعال سازی به قسمت ووکامرس > تنظیمات مراجعه کرده و مطابق با نیاز خود قسمت های مختلف آن را ویرایش کنید.

نوشته های مشابه

نحوه نمایش منوها متناسب با شرایط کاربر در وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

ایجاد محدودیت در تعداد مطالب ارسالی کاربران در وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)


لينك كوتاه اين مطلب : https://dadebaran.ir/?p=7538 منبع : داده باران

کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *