/ در اسکریپت, اشتراک رایگان, پشتیبانی مشتری / توسط
آخرین زمان ویرایش:

اسکریپت پشتیبانی مشتری با سیستم تیکت

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید)


با سلام و خسته نباشید خدمت  کاربران سایت داده باران

TICKET SYSTEM نام اسکریپت PHP و یک بسته نرم افزار کامل جهت ارتباط بین شرکت و مشتریان میباشد با استفاده از این اسکریپت شما به راحتی میتوانید یک پل ارتباطی بین خود و مشتریان با استفاده از سیستم تیکتینگ راه اندازی و ایجاد نمائید. این سیستم به شما کمک میکند تا به مشتریان خود خدمات بهتری را همراه با سرعت و ارتباط بالا ارائه دهید این اسکریپت دارای امکانات قدرتمندی جهت کنترل و ایجاد تیکت ها میباشد به طوری که کاملاً نیازهای شما و مشتریان را برطرف میکند. از ویژگی های بارز این اسکریپت می توان به : واکنش گرایی کامل ، پنل حرفه ای مدیریت و کاربری ، قابلیت ایجاد دیپارتمان های مختلف ، ایجاد تیکت در وضعیت های مختلف ، ثبت نام کاربران ، نمایش آمارهای واقعی ، مدیریت کامل تیکت ها ، قابلیت افزودن زبان های مختلف و ترجمه از طریق پنل مدیریت ، ارسال تیکت مهمان ، رابط کاربری عالی ، تنظیمات حرفه ای و … اشاره کرد. شما هم اکنون میتوانید این اسکریپت را از سرورهای داده باران دانلود و استفاده نمائید.

نوشته های مشابه

اسکریپت اشتراک گذاری عکس و فیلم Mouse Media Script نسخه ۱٫۶

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

اسکریپت چت و پشتیبانی آنلاین مشتری تحت وب و ویندوز VisitorChat نسخه ۱٫۱٫۹

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

 کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

6 دیدگاه

    1. محمد دریابیان

      سلام ،
      این نسخه نال شده هست ، برای نصب و راه اندازی هم میتونید به فایل مستندات مراجعه کنید . همچنین توی پوشه زبان ها هم به راحتی میتونید فارسی سازی کنید و یا حتی از خود پنل مدیریت و قسمت زبان ها نیز میتونید به راحتی فارسی کنید. همچنین اگر نیاز به اسکریپت ساده تر و فارسی دارید از این اسکریپت میتونید استفاده کنید.

  1. ساسان توکلی

    متاسفانه بعد از نصب ، وقتی میخوایم دپارتمان و غیره اضافه کنیم یه کلمه translate میندازه اولش! هرکاری کردم نشد.

  2. ساسان توکلی

    نه من دست به ترجمه نزدم. بعد از نصب این جوری میشه. یهویی هم درست میشه بعد جدید که بزنم یا بعد اگه ادیت کنیم باز همه رکورد ها باهم ادیت میشه و متنش میشه عین همونی که جدید زدم یا ویرایش کردم. البته بامک اطلاعاتی رو نگاه کردم در هر ۲ حالت بانک اطلاعات صحیح داره فقط نمایشش مشکل داره.فکر کنم توی نال سازی سیستم به مشکلی پیش اومده. اسکرین شات رو از لینک زیر ببینید
    مورد اول TEST
    مورد دوم تست (خالی میندازه)
    ممنون از پیگیری شما

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *