/ در اشتراک رایگان, افزونه وردپرس, قالب و افزونه, وردپرس / توسط
آخرین زمان ویرایش:

۵ افزونه برتر وردپرس برای ساخت فروشگاه اینترنتی

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید)

قدرت وردپرس در ساخت انواع مختلف وب سایت تاکنون بارها مورد آزمایش قرار گرفته است ، یکی از این آزمایش های بزرگ ، استفاده از وردپرس به عنوان یک فروشگاه اینترنتی می باشد ! هسته اصلی وردپرس فاقد امکانات لازم برای یک فروشگاه اینترنتی است ولی از آنجا که برای هر دردی ! یک افزونه هست … این قابلیت نیز به وردپرس افزوده شده است .
تا کنون افزونه های زیادی برای تبدیل وردپرس به یک فروشگاه اینترنتی ارائه شده است که از میان ، تعدادی با اقبال بیشتری مواجه شده و کاربران را به سوی خود سوق داده اند . با ما همراه باشید تا ۵ افزونه قدرتمند در این زمینه را به شما معرفی کنیم :

این افزونه رایگان و قدرتمند با امکانات فراوان خود در میان کاربران ایرانی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد . WooCommerce یک افزونه ساده هم برای مشتری ها و هم برای فروشندگان اینترنتی است ، از جمله قابلیت های کلیدی این افزونه می توان به کنترل دقیق روی موجودی ، سیستم تخفیف قدرتمند ، مدیریت سفارشات ، گزارش فروش ، فروش محصولات دانلودی و مجازی ، محیط کاربری مشتریان ، کنترل کامل حمل و نقل و مالیات اشاره نمود .

این افزونه محبوب اولین افزونه فروشگاه ساز وردپرس می باشد که با قابلیت ها و توانایی های زیادی عرضه شده است . WP e-Commerce نیز به صورت رایگان منتشر شده است و شما می توانید افزونه های مورد نیازتان را برای آن خریداری کنید . این افزونه کارآمد با قابلیت هایی نظیر سیستم منعطف کوپن و تخفیف ، حمل و نقل رایگان ، ابزارک های متنوع ، سیستم پرداخت تک صفحه ای ، هماهنگی با سایر سیستم های فروشگاه ساز و … یکی از انتخاب های مناسب در این زمینه محسوب می گردد .

ارائه گزارشات دقیق ، ابزارک ها و کدهای کوتاه فراوان ، پرداخت تک صفحه ای ، مدیریت موجودی کالاها ، درون ریزی یا برون بری محصولات ، نمایش محصولات مرتبط و بسیاری دیگر از قابلیت های افزونه رایگان Jigoshop محسوب می شوند . این افزونه رایگان با منبع بزرگی از افزونه ها و قالب های رایگان و پولی از جمله فروشگاه سازهای برتر وردپرس می باشد .

بیش ازنیم میلیون دانلود گواه خوبی برای قدرت این افزونه کاربردی شناخته می شود ، نصب سریع و آسان با هماهنگی کامل میان مطالب و برگه ها و مطالب سفارشی ، محیط کاربری مشتریان ، گزینه های مختلف محصولات ، فروش محصولات دانلودی ، اطلاعات فروش ، نرخ مالیات ، نظارت بر موجودی انبار و … قابلیت های کلیدی افزونه eShop محسوب می شوند .

اگر فروشگاه اینترنتی شما مختص فروش کالاهای دانلودی و مجازی می باشد ، افزونه Easy Digital Downloads برای شما ساخته شده است ! توسط این افزونه قدرتمند شما می توانید نسبت به فروش اقلامی مانند کارت شارژ ، جزوات و کتاب های الکترونیکی ، مقالات و … اقدام کنید . قابلیت های کلیدی این افزونه عبارت اند از : کدهای تخفیف ، گزارش فروش ، تاریخچه خرید کاربران ، ذخیره مشخصات دانلود ، درگاه های پرداخت فراوان و …
همچنین برای Easy Digital Downloads بیش از ۲۰۰ افزونه جانبی ساخته شده است که قابلیت های بیشتری را به این افزونه جالب اضافه می کند .

نوشته های مشابه

کنترل فعالیت کاربران با افزونه Stream

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

۱۵ تکنیک مهم در بهبود سئو وردپرس – قسمت اول

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

 کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *