/ در آموزش ها, آموزش وردپرس, اشتراک رایگان / توسط
آخرین زمان ویرایش:

نمایش تعداد دانلود فایل ها در وردپرس

نمایش تعداد دانلود فایل ها در وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید)


با سلام و خسته نباشید خدمت  کاربران سایت داده باران

برای بسیاری از وب سایت ها با موضوعات مختلف پیش می آید که یک فایل را برای دانلود در اختیار کاربران خود قرار دهند . این کار به سادگی آپلود فایل و قرار دادن لینک فایل در مکان دلخواه امکان پذیر است ! اما اگر شما قصد داشته باشید تعداد دانلود فایل یا فایل ها را رصد کرده و یا تعداد دانلود را به بازدید کنندگان نمایش دهید باید از افزونه های ویژه این کار استفاده کنید . افزونه های زیادی برای رصد تعداد دانلود فایل ها نوشته شده و در مخزن وردپرس در دسترس قرار گرفته است اما هر کدام از آن ها دارای خصوصیات مثبت و بعضا منفی هستند . بعضی از آن ها فقط آمار را به مدیر نمایش می دهند و بعضی برای هر فایل یک کد کوتاه ایجاد می کنند و بعضی با نسخه های جدید وردپرس سازگاری ندارند و …

 

 

افزونه Electric Studio Download Counter افزونه ایست که به صورت اختصاصی برای این کار ساخته شده و نیاز اکثر کاربران را برطرف خواهد نمود . این افزونه آمار دانلود فایل ها را به صورت دقیق در بخش مدیریت نمایش داده و مدیران قادر هستند با استفاده از کد کوتاه و یا قرار دادن یک تگ در قالب آمار دانلود را به کاربران نیز نمایش دهند .

 

 

استفاده از افزونه بسیار آسان است ، کافی است افزونه را از مخزن وردپرس دانلود کرده و آن را در سایت نصب کنید . حالا به بخش Download Counter که توسط افزونه ایجاد شده مراجعه کنید . خواهید دید که آمار در این فزونه به صورت هفتگی و ماهانه ذخیره می شوند ، همچنین یک زبانه برای نمایش دادن ۱۰ فایل برتر در این صفحه تعبیه شده است .

برای فعال سازی آمار دانلود به بخش Options افزونه مراجعه کرده و فرمت فایل های را که قصد دارید تعداد دانلود آن ها را شمارش کنید را مانند نمونه زیر وارد کنید :

 

[code lang=”js”]pdf,mp3,wma,apk,mp4[/code]

هر فرمتی را که مورد نظرتان هست را مثل نمونه ذکر شده به آن اضافه کرده و تنظیمات را ذخیره کنید . از این پس هر بار یک فایل با فرمت وارد شده توسط کاربران دانلود شود به صورت خودکار به لیست افزونه اضافه شده و تعداد دانلود آن ذخیره خواهد شد .

همانطور که گفتیم این افزونه از کد کوتاه و تگ php برای نمایش تعداد دانلود به بازدیدکننندگان استقاده می کند ، شما می توانید تعداد دانلود هر فایل را با استفاده از کد کوتاه زیر در مطالب و برگه ها و … نمایش دهید :

[code lang=”js”][downloadcount link="DADEBARAN.pdf"][/code]

به جای DADEBARAN.pdf نام و فرمت فایل مورد نظرتان را وارد کنید ، می توانید این مقدار را در صفحه Download Counter پیدا کنید . همچنین تابع این افزونه برای نمایش تعداد دانلود فایل در قالب کد زیر می باشد :

 

[code lang=”js”]<?php echo $esdc->get_count("DADEBARAN.pdf"); ?>[/code]

 

به جای DADEBARAN.pdf نام و فرمت فایل مورد نظرتان را وارد کنید ، امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده و توانسته باشد این مشکل اعصاب خورد کن را برای شما پایان دهد ، هر نوع سوال داشتید آن را در بخش دیدگاه های همین پست ارسال کنید .

نوشته های مشابه

حذف آسان رونوشت ها از پایگاه داده وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

دانلود قالب جوملا موسسه خیریه JA Charity نسخه ۱٫۰٫۲

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)


لينك كوتاه اين مطلب : https://dadebaran.ir/?p=7072 منبع : داده باران

کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *