/ در اشتراک رایگان, افزونه وردپرس, قالب و افزونه, وردپرس / توسط
آخرین زمان ویرایش:

مدیریت آسان افزونه ها در وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید)

برای بسیاری از توسعه دهندگان وردپرس و طراحان قالب ، فعال و غیرفعال کردن افزونه ها یک کار دائمی و تکراری محسوب می شود . به طوری که گاهی برای تست قابلیت ها و حل مشکلات احتمالی ، یک افزونه باید ده ها بار فعال و یا غیر فعال شده تا نتیجه مطلوب حاصل شود . لازم به ذکر نیست که برای فعال و یا غیر فعال کردن یک افزونه باید هر بار به بخش افزونه ها مراجعه کرده و افزونه موردنظر را غیر فعال نمود و این یعنی اتلاف وقت ارزشمند شما .

در این مطلب افزونه ای را به شما معرفی می کنیم که توسط آن به راحتی یک کلیک کردن ، می توانید افزونه های خود را در نوار ابزار سایت مشاهده کرده و هر کدام را بنا به نیاز خود فعال و یا غیر فعال کنید .

برای این کار از افزونه Plugin Toggle استفاده خواهیم کرد . پس از نصب و فعال سازی افزونه ، بخش جدیدی به نوار ابزار مدیریت با عنوان Plugins اضافه می شود .

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، افزونه های فعال با رنگ روشن و افزونه های غیر فعال با رنگ تیره نمایش داده می شوند . با کلیک روی افزونه های فعال ، افزونه مورد نظر غیرفعال خواهد شد و بالعکس .

نوار ابزار مدیریت ، یک ابزار بسیار کاربردی برای دسترسی سریع به بخش های مختلف مدیریت وردپرس می باشد ، بدون در نظر گرفتن اینکه اکنون در کدام صفحه سایت وجود دارید . افزونه Plugin Toggle یک مثال خوب برای شناخت برخی از قابلیت های این ابزار می باشد .

نوشته های مشابه

افزودن آسان کدهای دلخواه به وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

مدیریت همزمان چند سایت وردپرسی در یک پیشخوان

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)


لينك كوتاه اين مطلب : https://dadebaran.ir/?p=3798 منبع : داده باران

کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *