تهیه خودکار فایل پشتیبان از وردپرس

تهیه خودکار فایل پشتیبان از وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید)


با سلام و خسته نباشید خدمت  کاربران سایت داده باران

پشتیبان گیری منظم از وردپرس و ذخیره آن در یک جای مناسب یکی از مهمترین وظایف یک مدیر وب سایت است . این کار باعث می شود که در مواقع هک شدن و یا دچار مشکل شدن سرور ، به راحتی قادر باشید سایت را دوباره و بدون کم و کاست راه اندازی کنید . شخصا به عنوان فردی که چند سال است در فضای مجازی فعالیت کرده چندین بار مورد عنایت دوستان هکر قرار گرفته ام و در این گونه موارد با بازگردانی مجدد اطلاعات از طریق فایل پشتیبان به راحتی به فعالیت سایت ادامه داده و دچار کمترین مشکل در این باره شده ام.

یک استراتژی خوب برای بک آپ گرفتن از اطلاعات سایت این است که فول بک آپ سایت در دوره های زمانی مشخص مثلا هر هفته به صورت خودکار تهیه شود و روی یکی از فضاهای ذخیره سازی (Dropbox، Google Drive، Amazon، FTP) آپلود شود . این کار سبب می شود که اگر مشکلی برای اطلاعات وب سایت شما پیش آمد به راحتی قادر باشید فایل پشتیبان را از مکانی مطمئن دریافت کرده و اطلاعات آن را دوباره بازگردانی کنید .

افزونه های بیشماری در مخزن افزونه های وردپرس برای بک اپ گرفتن وجود دارد که هر یک قابلیت های مفید و منحصر به فرد خود را دارند . در این مطلب یکی از بهترین افزونه های پشتیبان گیری با قابلیت های خارق العاده را به شما معرفی می کنیم.

 

افزونه UpdraftPlus Backup and Restoration

گرفتن فایل پشتیبان و بازگرداندن آن توسط افزونه UpdraftPlus Backup and Restoration به یک کار آسان و لذت بخش تبدیل خواهد شد . این افزونه قدرتمند که از دو حالت دستی و خودکار پشتیبانی می کند به شما اجازه می دهد که فایل پشتیبان وب سایت خود را روی یکی از فضاهای ذخیره سازی اطلاعات آپلود کرده و بدون نگرانی از آن استفاده کنید . این افزونه قادر است فایل بک آپ شما را به صورت خودکار روی S3، Dropbox، Google Drive و  Rackspace آپلود کرده و یا توسط FTP آن را در مکان دلخواه شما قرار داده و یا فایل بک آپ را به ایمیل شما ارسال کند .

UpdraftPlus Backup and Restoration که توسط دوستان فارسی زبان ما به فارسی نیز ترجمه شده یکی از بهترین افزونه ها برای تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات سایت وردپرسی شما می باشد .

 

 

برخی از قابلیت های این افزونه عبارت اند از :

  • ارسال خودکار فایل بک آپ به Amazon S3، Dropbox، Rackspace Cloud Files، Google Drive، Google Cloud Storage، DreamHost DreamObjects، FTP، OpenStack (Swift) و ایمیل
  • بازگردانی سریع اطلاعات در مواقع ضروری
  • تهیه فایل پشتبان به صورت خودکار و در بازه های زمانی مختلف
  • کپی کامل اطلاعات سایت و انتقال آن به یک مکان دیگر
  • امکان گرفتن بک آپ جداگانه از دیتابیس و فایل های وردپرس
  • ادامه خودکار آپلود های نا موفق
  • امکان تقسیم فایل پشتیبان سایت های بزرگ به بخش های کوچک تر
  • امکان انتخاب نوع فایل برای پشتیبان گیری (پوسته ها ، افزونه ها و …)
  • امکان انتخاب بخش مورد نظر برای بازگردانی ، مثلا پوسته ها
  • دانلود فایل بک آپ روی کامپیوتر شخصی
  • خطایاب کاربردی برای پیدا کردن مشکلات افزونه
  • و …

 

 

با این تفاسیر داشتن یک افزونه برای تهیه خودکار فایل پشتیبان ، یکی از ضروری ترین قسمت ها برای هر سایت وردپرسی محسوب می شود . پس در استفاده از این افزونه کاربردی و خارق العاده درنگ نکنید و آن را به دوستان تان نیز معرفی نمایید …

نوشته های مشابه

بهینه سازی خودکار تصاویر برای موتورهای جستجو در وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

نحوه تقسیم یک مطلب به چند صفحه در وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)


لينك كوتاه اين مطلب : https://dadebaran.ir/?p=7279 منبع : داده باران

کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *