افزونه امنیتی وردپرس itheme security

توضیحات محصول

افزونه امنیت وردپرس ithemes security pro 4.5.0

(نسخه اورجینال به زبان انگلیسی و بدون دستکاری)

نسخه فارسی اضافه شد

به دلیل اهمیت و ماهیت امنیتی این افزونه و حتی سایر افزونه ها و قالب های وردپرس، جدیدترین نسخه افزونه امنیت وردپرس ithemes security pro بصورت مطمئن و خریداری شده از منبع خارجی تهیه شده است.

همچنین در صورت نیاز به لایسنس اختصاصی با قابلیت آپدیت خودکار، از منبع اصلی، می توانید با ما تماس بگیرید.


با سلام خدمت  کاربران سایت داده باران

Security Pro یا wp better security یکی از بهترین پلاگین های امنیتی وردپرس است. این پلاگین امنیت سایت شما را از هر لحاظی تامین می کند و از نفوذ هکر ها حفظ و جلوگیری می کند . پیشنهاد میکنیم حتما این افزونه را نصب نمایید. این افزونه امنیتی محصول iThemes می باشد هم اکنون شما میتوانید این افزونه امنیتی را دانلود و استفاده نمائید.

به استحضار شما کاربران گرامی وبسایت داده باران می رسانیم که وبسایت های متعدد داخلی و خارجی در سطح وب مشغول منتشر کردن افزونه ها و پوسته های سیستم های مختلف مدیریت محتوا و بخصوص وردپرس هستند.

بسیاری از آنها این محصولات را از منابع غیر مطمئن و یعنی از هر منبعی بدون چک کردن اصالت آن تهیه و منتشر میکنند. هدف اینگونه وبسایت ها تنها جذب مخاطب به دانلود رایگان و افزایش درآمد حاصل از تبلیغات است. برخی نیز با آلوده کردن فایل های دانلودی در پی هک وبسایت های نصب کننده و ایجاد آسیب و غیره هستند.

اما آیا محصولات پرمیوم که رایگان منتشر می شوند، برای کاربرانی که میخواهند در یک وبسایت واقعی از آن استفاده کنند ، مناسب و مطمئن است ؟!

ناگفته پیداست که جواب منفی است. در خوشبینانه ترین حالت ، شما می توانید از محصولات پرمیوم منتشر شده بصورت رایگان فقط به منظور آشنایی با امکانات ،  محصول را تنها در یک وبسایت پیش نمایشی و تستی استفاده کنید تا درصورت مناسب دیدن امکانات ، آنرا از منبع اصلی یا منابع مطمئن خریداری و در وبسایت اصلی خود استفاده کنید.

به این صورت میتوانید مطمئن باشید که اولا دستکاری به هدف خرابکاری و غیره در محصول صورت نگرفته و آسیبی متوجه وبسایت اصلی مصرف کننده نخواهد شد. همچنین بروزرسانی های عملکردی و امنیتی را بدون تاخیر طولانی دریافت خواهید کرد.

زیرا استفاده از یک محصول قدیمی و تاریخ گذشته نیز به دلیل نداشتن پچ های امنیتی لازم ، باز هم شما را در مخاطره قرار خواهد داد.

با این توضیحات ، ما در داده باران به کاربران عزیزمان توصیه میکنیم ، یکی از راه های زیر را با توجه به نیاز خود انتخاب کنند :

1 – استفاده از مخزن وردپرس برای دانلود افزونه ها و قالب های رایگان

2 – استفاده از نسخه های lite منتشر شده توسط وبسایت رسمی محصول یا موجود در مخزن وردپرس (مثلا نسخه لایت همین افزونه امنیتی وردپرس با امکانات کمتر در مخزن رسمی افزونه های وردپرس نیز منتشر شده است که میتوانید آنرا از این لینک دریافت و نصب کنید.)

3 – خرید نسخه پرمیوم قالب وردپرس و افزونه وردپرس و غیره از مارکت های جهانی (تمفارست – کدکنیون و … ) و یا وبسایت رسمی تولید کننده آن قالب یا افزونه

4 – خرید نسخه پرمیوم از وبسایت های مطمئن خارجی و داخلی

لذا ما در داده باران طبق هدفی که از ابتدا برای ارایه محصولات باکیفیت برای خود تعریف کردیم ، هم محصولات رایگان و هم محصولات پرمیوم را عرضه کرده ایم . اما برخلاف بسیاری از وبسایت ها به هیچ وجه ، از نسخه های پرمیوم رایگان دانلود شده از اینترنت، در بخش فروشگاه داده باران استفاده نکرده و نمیکنیم و محصولات پرمیوم را حتما خریداری و سپس منتشر میکنیم.

ضمن اینکه آمادگی برای ارایه لایسنس های اختصاصی نیز برای متقاضیان را در دستو کار خود داریم. یعنی می توانید خرید خود را بواسطه ما از منابع اصلی انجام دهید و بدون درگیری با فرایندهای خرید و پرداخت ارزی به راحتی از مزایای دریافت لایسنس و پشتیبانی از تولید کننده اصلی برخوردار شوید.

یا اینکه محصولات خریداری شده توسط داده باران را با هزینه ای کمتر از خرید ارزی تهیه کنید و آپدیت و پشتیبانی ها را نیز از ما دریافت کنید.

محصولات رایگان نیز همچنان برای رضایت کاربران و یا آشنایی شما با امکانات آنها با سعی در حفظ کیفیت منتشر می شوند . ما حتی محصولات رایگان را نیز از منابع عمومی دانلود و منتشر نمیکنیم ! بلکه با استفاده از اکانت های پرمیوم خریداری شده خود اینگونه محصولات را از منابع معتبر خارجی دریافت میکنیم.

به این ترتیب ، جدیدترین نسخه پرمیوم از افزونه امنیتی وردپرس iThemes security pro را خریداری و با هزینه ای جزئی در این پست منتشر کردیم . در حالیکه نسخه رایگان آن نیز در برخی وبسایت های مشهور به تزریق کد های مخرب موجود است !

ویژگی های اصلی افزونه امنیت وردپرس iThemes security pro 

  • جلوگیری از حملات بروت فورس به وردپرس (WordPress Brute Force Protection)
  • شناسایی تغییرات ایجاد شده در فایل های وردپرس (از طریق مقایسه مکرر فایل های وردپرس با نسخه رسمی سایت رسمی)
  • شناسایی کاربرانی که خطای 404 زیادی ایجاد کرده اند (جلوگیری از حدس زدن آدرس های بعضی لینک های مهم)
  • اجبار کاربران و مدیران به استفاده از رمز عبور قوی و قدرتمند
  • مسدود کردن دسترسی کاربران و ربات های دارای رفتار مشکوک
  • حالت مسافرت (وقتی مدیر سایت چند روز نمیخواهد وارد سایت شود در طی این مدت تعیین میکند که ورود هرگونه کاربر ادمین را مسدود نماید)
  • مخفی کردن صفحه ورود و پیشخوان وردپرس برای کاربران عادی
  • بک آپ گیری از پایگاه داده وردپرس
  • ارسال ایمیل های اطلاع رسانی وقایع به مدیر سایت
  • قابلیت تغییر کلید های امنیتی وردپرس (Salts & Keys)
  • مقایسه آنلاین فایل های موجود در هاست
  • یکپارچه سازی داخلی و بدون نیاز به افزونه جانبی با ورود دو مرحله ای و کپچای گوگل و تولید رمز یکبار مصرف ورود بوسیله اپلیکیشن Google Authenticator
  • و بسیاری امکانات حرفه ای دیگر مثل تنظیم سطوح دسترسی به فایل های مهم وردپرس و …

 

 کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *