/ در اشتراک رایگان, افزونه وردپرس, قالب و افزونه, وردپرس / توسط
آخرین زمان ویرایش:

افزودن آسان لینک های NoFollow به مطالب در وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید)

در چند سال اخیر ، راه های سنتی و اغلب زیرکانه افزایش پیج رنک گوگل جای خود را با روش های نوین عوض کرده است . در گذشته با چند تبادل لینک سه طرفه در مدت کوتاهی پیج رنک وب سایت ها تغییر می کرد اما حالا با هوشمند تر شدن موتورهای جستجو این روش ها کارآیی خود را از دست داده اند . به عنوان مثال موتور جستجوی گوگل به عنوان محبوب ترین جستجوگر دنیا ، تنها به لینک های مرتبط با موضوع سایت و مفید اهمیت می دهد .

از طرفی گوگل با جریمه کردن وب سایت هایی که بیش از حد مجاز دارای لینک های خارجی هستند ، مشکلاتی را برای مدیران آن ها به وجود آورده است . یک راه ساده برای جلوگیری از جریمه شدن توسط گوگل استفاده معقول از لینک های خارجی مهم است . به طور حتم هر وب سایت نیاز دارد که به سایت های خارجی لینک دهد و ترس از جریمه شدن و کاهش رنک سبب بروز برخی مشکلات می شود ، اما با افزودن تگ NoFollow به لینک های خارجی می توان در عین استفاده از لینک های مفید رنک گوگل خود را حفظ کرده و حتی آن را افزایش داد .

در این مطلب همراه ما باشید تا روشی ساده برای این کار به شما معرفی کنیم .

برای این کار افزونه Rel Nofollow Checkbox را نصب کرده و آن را فعال کنید ، این افزونه بدون هیچ تنظیماتی کار می کند و پس از فعال سازی با افزودن گزینه NoFollow به پنجره گذاشتن پیوند ، به صورت خودکار تگ NoFollow را به لینک های مورد نظر شما اضافه می کند .

نوشته های مشابه

افزودن خودکار کدهای دلخواه به انتهای مطالب در وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)

غیر فعال کردن آواتارها در وردپرس

(جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید) (بیشتر…)


لينك كوتاه اين مطلب : https://dadebaran.ir/?p=3816 منبع : داده باران

کانال تلگرام داده باران شارژ آنلاین

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *